„Manchester United“ prekės ženklas futbolo pasaulyje jau nėra pats vertingiausias. Apie tai informuoja britų instituto „Brand Finance“ atliktas tyrimas. Iki šiol pirmavusius Anglijos čempionus iš vertingiausiųjų sąrašo viršūnės išstūmė praėjusį savaitgalį UEFA Čempionų lygos nugalėtoja tapusi Miuncheno „Bayern“.
Vokietijos čempiono „Bayern“ prekės ženklas šiuo metu vertinamas 666 mln. eurų. Miuncheno klubas pernai buvo antras, tačiau šįmet aplenkė su legendiniu treneriu Alexu Fergusonu išsiskyrusį „Manchester United“ klubą. Pastarojo prekinis ženklas vertinamas 649 mln. eurų.
Už jo, kaip ir pernai, eina Madrido „Real“ (481 mln. eurų) ir „Barcelona“ (443 mln. eurų). Tarp pirmojo dešimtuko klubų yra penkios Anglijos „Premier“ lygos, dvi Bundeslygos, dvi ispanų „La Liga“ ir viena Italijos komanda.
TOP 20 vertingiausių futbolo prekės ženklų (šaltinis – Brand Finance)
1. Miuncheno „Bayern“ (prieš metus užimta vieta - 2) – 666 mln. eurų
2. „Manchester United“ (1) – 649 mln. eurų
3. Madrido „Real“ (3) – 481 mln. eurų
4. „Barcelona“ (4) – 443 mln. eurų
5. Londono „Chelsea“ (5) – 324 mln. eurų
6. Londono „Arsenal“ (6) – 318 mln. eurų
7. „Liverpool“ (7) – 280 mln. eurų
8. „Manchester City“ (8) – 257 mln. eurų
9. „Milan“ (9) – 204 mln. eurų
10. Dortmundo „Borussia“ (11) – 201 mln. eurų
11. Gelzenkircheno „Schalke 04“ (10) – 200 mln. eurų
12. „Tottenham Hotspur“ (12) – 170 mln. eurų
13. Turino „Juventus“ (16) – 139 mln. eurų
14. Amsterdamo „Ajax“ (14) – 126 mln. eurų
15. Milano „Inter“ (13) – 17 mln. eurų
16. „Hamburger SV“ (17) – 111 mln. eurų
17. Stambulo „Galatasaray“ (-) – 90 mln. eurų
18. Marselio „Olympique“ (15) – 86 mln. eurų
19. San Paulo „Corinthians“ (24) – 80 mln. eurų
20. „Napoli“ (22) – 78 mln. eurų