„Renault“ į Ženevą atveža nedidelį krosoverį „Kadjar“. Jis rinkoje konkuruos su savo pusbroliu „Nissan Qashqai“. „Renault Kadjar“ pagamintas „Qashqai“ pagrindu ir su pastaruoju dalijasi net 60 procentų visų komponentų. Techniškai tai identiški automobiliai vienodais varikliais. Tačiau jeigu „Qashqai“ santūrus, tai „Kadjar“ atvirkščiai – atrodo iššaukiančiai. Specialistai prognozuoja, kad „Kadjar“ ilgainiui taps trečiu populiariausiu krosoveriu Europoje – po „Qashqai“ ir „Volkswagen Tiguan“ modelių. Iki šiol „Renault“ neturėjo nedidelio visureigio, „Koleos“, kuris taip pat gaminamas naudojant daugelį „Qashqai“ komponentų, yra didesnis ir brangesnis, todėl nesulaukė europiečių simpatijų. „Koleos“ gaminamas Pietų Korėjoje, „Kadjar“ gi bus gaminamas Ispanijoje, Valensijos gamykloje.
„Rolls Royce“ prieš parodą pagaliau oficialiai patvirtino tai, kas sklandė jau kelerius metus – jie ruošiasi gaminti visureigį. Tiesa, britai atkakliai slepia ar parodys bent konceptinį modelio variantą šioje Ženevos parodoje. Aišku tik, kad kažkoks konceptinis „Rolls-Royce“ modelis, kuris bus surinktas ant „Phantom“ bazės ir vadinsis „Serenity“, yra ruošiamas parodai, bet ar tai bus visureigis, ar koks nors kitas modelis, kol kas neaišku.
„Škoda“ į Ženevą veža naujos kartos „Superb“. Tai šio gamintojo flagmanas. Pernai „Superb“ buvo trečias tarp vidutinės klasės sedanų Europoje, jį aplenkė tik „Passat“ ir „Insignia“. Čekai tikisi, kad naujas modelis padės priartėti prie brangesniojo pusbrolio „Passat“.
Abu modeliai gaminami ant tos pačios platformos ir turi daug bendrų techninių sprendimų. Europiečius atbaido tik „Škodos“ ženklelis. Naujos kartos modelis tapo ilgesnis, bet lengvesnis už pirmtaką.
„SsangYong“ Ženevoje parodys savo didžiąją viltį. Korėjiečiai bandys užkariauti europiečių širdis su mažu krosoveriu „Tivoli“. Prekyba šiuo modeliu Korėjoje prasidėjo sausį. Europiečius benzininiai „Tivoli“ pasieks gegužę, o dyzeliniai ir visais ratais varomos versijos – liepą.
„Volkswagen“ stende pasirodys antros kartos vienatūris „Touran“. Naujasis bus gerokai, net 10 cm ilgesnis už savo pirmtaką. Jis bus gerokai erdvesnis viduje, bet tuo pat metu lengvesnis už ankstesnį modelį. Be to bus atnaujintas populiariausias Europoje vienatūris „VW Sharan“ bei pasirodys galinga „Golf“ universalo versija GTD.