Pasižiūrėjome kaip vienas brangiausių pasaulio automobilių atrodo be tam tikrų kėbulo detalių, dabar atėjo metas sužinoti kiek kainuoja tokio automobilio aptarnavimas.
Pavyzdžiui, pats paprasčiausias darbas - tepalų pakeitimas. Nors tepalų keitimo procesas nėra labai sudėtingas, tačiau norint tai padaryti „Carrera GT“ automobiliui, Jūs privalėtumėte sumokėti net 9000 dolerių arba maždaug 7800 eurų.
Norint pakeisti sankabą, turėsite pagalvoti apie savo organų pardavimą. Pakeisti sankabą kainuoja 15 tūkst. dolerių arba maždaug 13 tūkst. eurų. Ir tai tik pradžia.
Nauja vairuotojo sėdynė arba galinis automobilio buferis kainuoja po 16 tūkst. dolerių arba maždaug 14 tūkst. eurų. Priekinis buferis kainuoja 11 tūkst. dolerių arba maždaug 9700 eurų. Variklio dangtis kainuoja maždaug 30 tūkst. dolerių arba maždaug 26 tūkst. eurų.
Mus asmeniškai, labiausiai nustebino naujo variklio kaina - 262 tūkst. dolerių arba maždaug 231 tūkst. eurų! Sunku tu patikėti? Pasižiūrėkite į nuotrauką esančią žemiau, kurioje visu gražumu šviečia naujo variklio kaina.
Reikėtų pridurti, jog į šią sumą neįeina pridėtines vertės mokestis, tad jeigu naują variklį norėtų įsigyti Europoje gyvenantis „Porsche Carrera GT“ savininkas, naujo motoro kaina išaugtų iki neregėtų aukštumų.