Per greitai atleidžiamas sankabos pedalas
Sankabą atleisti reikia iš lėto, neskubėti. Svarbu jausti automobilį, nes per greitai atleidus sankabą mašina šoktels į priekį ir gali užgesti. Šią klaidą itin dažnai daro nepatyrę vairuotojai, jie paskuba atleisti sankabą ne tik dėl patirties neturėjimo, bet ir iš jaudulio. Ypač daug streso patiria užgesę sankryžoje, tačiau šioje vietoje reiktų paminėti, kad kitiems, jau patyrusiems vairuotojams, ne retai trūksta vairavimo kultūros – jie puola naudoti garso signalą ir taip jaunam, nepatyrusiam žmogui sukelia dar daugiau streso.
Bėgių painiojimas
Važiuoti pradedama pirma pavara. Jau pajudėjus jungiama antra. Mokiniams pasitaiko supainioti antrą ir ketvirtą ar pirmą ir trečią pavaras.
Dešinės ir kairės pusių painiojimas
Dešinės ir kairės pusių painiojimas – viena dažniausių klaidų. Visai nėra skirtumo vaikinas ar mergina sėda už vairo – visi painioja puses. Ši klaida dažna ir taip tų, kurie jau turi vairuotojo pažymėjimą.
Posūkio nerodymas
Jaunuoliams vienu metu vairuoti, persijungti pavarą ir įjungti posūkio signalą – didelė užduotis, todėl vis pamirštama juo naudotis, arba posūkio signalas rodomas netinkamu metu.
Ženklų nematymas
Prieš pradedami vairuoti mokiniai susipažįsta su kelių eismo taisyklėmis, mokosi ženklinimo linijų, kelio ženklų, tačiau pirmą ar antrą sykį už vairo sėdintis jaunuolis tiesiog pamiršta į juos žiūrėti. Nors į juos neretai pamiršta žiūrėti ir ne vienerius metus vairuojantys žmonės.
Važiavimas per ištisinę liniją
Labai panaši situacija kaip ir su kelio ženklais, jauni žmonės dažnai nepažiūri koks kelio ženklinimas.
Saugaus atstumo nesilaikymas
Atstumas metrais tarp automobilių turėtų būti lygus pusei važiavimo greičio per valandą. Pavyzdžiui, jei važiuojame 50 km/h greičiu – atstumas iki priekyje esančio automobilio turi būti 25 metrai.
Išvardijęs dažniausiai pradedančiųjų vairuotojų daromas klaidas instruktorius A. Vilimas pabrėžia, kad 10 praktinių vairavimo pamokų yra gerokai per mažai. Per šias pamokas mokiniai išmokomi vairavimo technikos, važinėdami su instruktoriumi pratinasi prie eismo tempo, pasitikrina teorines žinias, išmoksta tinkamai statyti automobilį, tačiau vėliau vienam išvažiavus į gatves to dažniausiai nepakanka.