• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeep Avenger“ praėjusiais metais buvo įvardintas geriausiu „Europos metų automobilis“ konkurso dalyviu. Vis dėlto, komisijos išgirtas automobilis naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose nesublizgėjo. 

Jeep Avenger“ praėjusiais metais buvo įvardintas geriausiu „Europos metų automobilis“ konkurso dalyviu. Vis dėlto, komisijos išgirtas automobilis naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose nesublizgėjo. 

REKLAMA

Ištisus dešimtmečius „Euro NCAP“ organizuojamų automobilių saugumo bandymų rezultatai daugeliui pirkėjų buvo it kelrodė žvaigždė. Visgi, geresnis įvertinimas asocijuojamas su didesniu saugumu ir atsparumu smūgiams. 

Kadangi „Euro NCAP“ visuomet griežtai vertino naujausius automobilius, nereikėtų stebėtis, jog daugelis šios organizacijos taikomų testų ar reglamentų tapo pagrindu kitoms, panašaus pobūdžio organizacijoms kitose pasaulio kampeliuose. 

Nuolatos griežtinami bandymų parametrai galiausiai išsiplėtė į tokį platų spektrą, jog šiandien organizacija vertina ne tik kaip automobiliai elgiasi smūgio metu. „Euro NCAP“ taip pat vertina saugumo sistemų ir kitų pagalbinių technologijų veikimą, todėl šiandien galutinį įvertinimą lemia ne tik kaip automobilis pasirodo priekinio ar šoninio smūgio metu. Galutinį įvertinimą lemia kaip veikia saugumo sistemos. 

REKLAMA
REKLAMA

Puikus to įrodymas – „Jeep Avenger“ rezultatai „Euro NCAP“ saugumo bandymuose. Juose automobilis surinko tik tris žvaigždutes iš penkių galimų, o tai būsimiems automobilio pirkėjams sufleruoja, jog „Avenger“ gali būti nesaugus ar netgi pavojingas gyvybei. 

REKLAMA

„Euro NCAP“ ekspertai šį automobilį kritikavo dėl kelių priežasčių. Mažesnį įvertinimą jis gavo dėl prastos vaikų krūtinės apsaugos. „Jeep“ taip pat buvo kritikuojamas dėl neveiksmingo įspėjimo apie susidūrimą garsinio signalo. 

Kita vertus, pažvelgus į atskirų bandymų rezultatus, jis pasirodė neblogai. Už saugusių keleivių apsaugą jis gavo garbingą 79 proc. įvertinimą, už vaikų apsaugą – 70 proc. Pėsčiųjų, dviratininkų ir motociklininkų apsauga buvo įvertinta 59 proc, o štai pagalbinės vairavimo technologijos buvo įvertintos 53 proc. 

REKLAMA
REKLAMA

Verta pažymėti, jog šiuose rinkimuose taip pat dalyvavo tiesioginis „Jeep Avenger“ konkurentas – modernizuotas „Renault Captur“. Nors šis automobilis gavo prastesnį įvertinimą apsaugant suaugusius keleivius (76 proc), tačiau kituose bandymuose jis pranoko „Avenger“. 

Vaikų apsauga buvo įvertinta 80 proc, pažeidžiamų eismo dalyvių kategorijoje jis gavo 76 proc. įvertinimą, o pagalbinių vairavimo technologijų bandymuose „Renault“ gavo 69 proc. Šių rezultatų dėka „Renault Captur“ saugumo bandymuose buvo įvertintas ne trimis, o keturiomis žvaigždutėmis. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų