Mažas, kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis buvo sukurtas ne Europos, bet Indijos rinkai. Šaliai, kurioje perkamoji galia yra labai maža, o pigios transporto priemonės yra vienintelis būdas priversti indus įsėsti į naują automobilį.
Šio projekto iniciatoriai, Carlosas Ghosnas ir Gerardas Detourbetas, sako, jog sukurti tokį pigų automobilį nebuvo labai lengva užduotis. Jeigu reikėtų tokį modelį pasiūlyti Europoje, jo kaina šoktelėtų iki 8000 ar 9000 eurų, nes Europos Sąjungoje parduodami automobiliai turi turėti tam tikrus reikalavimus atitinkančius variklius, gausų kiekį oro pagalvių, elektroninę stabilumo sistemą ir dar daugybę priedų, kurie kainuoja ne 50 ar 100 eurų. Tuo tarpu Indijoje galiojantys reikalavimai nėra tokie griežti.
Vis dėlto, kaip jiems pavyko tai padaryti? Pasak „Renault-Nissan“ aljanso vadovo Carloso Ghosno, sumažinti automobilio kainą iki vos 4200 eurų jiems pavyko glaudžiai bendradarbiaujant su vietiniais įvairių komponentų gamintojais.
Net 97% automobilyje esančių detalių atkeliavo iš įvairiausių gamintojų Indijoje. Iš Prancūzijos atkeliavo tik 0.8 litro benzininis variklis, pavarų dėžė, skaitmeninis prietaisų skydelis, „R-Link“ medijos sistema ir įvairūs pakabos komponentai.
Ar „Renault Kwid“ kada nors pasirodys Europoje? Galbūt. Jis puikiai papildytų „Dacia“ automobilių modelių gamą.