• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ko juos išmokė mokytojai? (II)

M. Dargužaitė: jaunimas mokytojauti neina iš idėjos

Senovės kinų išmintis sako: „Laimingas tas, kurį moko mokytojas, ir vargšas tas, kurį moko gyvenimas.“ Kartais dar ankstyvoje jaunystėje sutiktas geras mokytojas sugeba pakeisti ir nulemti mokinio gyvenimą. Apie tai, kurie pedagogai paliko patį ryškiausią pėdsaką, „Balsas.lt savaitė“ klausė žymių Lietuvos žmonių.

REKLAMA
REKLAMA

Milda Dargužaitė, „Investuok Lietuvoje“ generalinė direktorė Mokantis mokykloje mano mąstymo formavimąsi ir studijų pasirinkimą nulėmė ne kas kitas, o pedagogai. Anglų kalbos mokytoja Alina Gutauskienė skatino mąstyti savarankiškai, atidžiai analizuoti medžiagą, argumentuoti, analitiškai ir kritiškai vertinti.

REKLAMA

Kitas labai daug suteikęs mokytojas – Algimantas Neniškis, jis įžvelgdavo skirtingą žmonių potencialą, o po pamokų negailėdavo laiko ir papildomai dirbdavo su mokiniais. Vien dėl to, kad likimas lėmė pas jį mokytis, vėliau pasirinkau matematikos studijas. Mokytojo įsitraukimas į auklėtinių gyvenimą ir skatinimas pažinti įvairius dalykus gali turėti lemiamos įtakos.

Jauni žmonės turėtų noriai rinktis mokytojo profesija. Gaila, kad šiuo metu taip nėra, nes dauguma šias studijas pasirinkusių žmonių daro tai ne iš idėjos, o kitais sumetimais. Mokytojams linkiu, kad per pamokas pavyktų ne tik perduoti žinias, bet ir uždegti jaunų žmonių norą gilintis į dėstoma dalyką, nes tai vėliau gali nulemti mokinių ateities pasirinkimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų