Visgi, kol vieni piktinosi ir rašė apie nepagarbą, kiti čia neįžvelgė jokio kriminalo. Esą, reikėtų daugiau lietuviams juoktis iš tokių pokštų.
Ir vėl ne vietoje
Viešųjų ryšių specialistas Arijus Katauskas tikina, kad Lietuvos pašto komunikacija vis prasilenkia su realybe. Jo teigimu, toks įvaizdis galėtų būti suprantamas tarptautinėje įmonėje, kurios deklaruojamos panašios vertybės su tokiu turiniu, bet tik ne „Lietuvos paštui“.
„Dar visai neseniai nuskambėdavo atvejai, kad kai kuriuose skyriuose neįmanoma atsiskaityti banko kortele, dabar dar vienas skandaliukas. Akivaizdu, kad su komunikacija jie viduje nesusitvarko. Tai rodo tikrai ne žemą kultūrinį suvokimą ir savimonę.
Sunku ką nors ir pasakyti, be to, kad taip tikrai neturi būti. Net jeigu kažkam tai atrodė juokingas pokštas, žinia transliuojama aiškiai netinkama“, - sakė A. Katauskas.
Jo teigimu, šiai įmonei kuo skubiau reikėtų tvarkytis, kad daugiau tokių panašių dalykų nebūtų.
Pokštu nelaiko ir įmonė
Įmonės „Lietuvos paštas“ Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė portalui tv3.lt patvirtino, kad nustatyta, nuotraukoje matoma darbuotoja ir su pasikalbėta.
„Nenorėčiau įvardyti, kokiame mieste užfiksuotas šis kadras, kadangi darbuotoja ir taip jautriai sureagavo į šią situaciją. Norime manyti ir tikėti, kad čia – žmogiška klaida. Pasikalbėjome dar kartą su ja apie aprangos reikalavimus, priminėme taisykles. Šis pavyzdys – niekaip nesuderinamas su mūsų įmonės įvaizdžiu.
Visi darbuotojai, bendraujantys su klientais, privalo atrodyti tvarkingai ir dalykiškai. Penktadienio išimtis, kuomet galima darbe būti apsirengus laisvesnio, laisvalaikio stiliaus drabužiais, negalioja personalui, dirbančiui su klientais“, - tikino V. Budrienė.
Ji tvirtino, kad tai rimta klaida ir net nesinori įsivaizduoti, kaip galėjo sureaguoti klientai iš užsienio, pamatę tokį vaizdą.