Ketvirtadienį, rugsėjo 22 d. Vilniaus prekybos centre „Panorama“ rinkosi senovinių-klasikinių automobilių mėgėjai bei kolekcininkai. Čia pirmą kartą Lietuvoje buvo paskelbtas gegužės mėnesį startavusio konkurso „Classic Car Contest“ nugalėtojas, kuriuo tapo 1955-ųjų „BMW 501A“.
Konkurso komisiją sudarė žymiausias Lietuvos lenktynininkas Stasys Brundza, „Classic Car Club Lietuva“ vadovas Mantas Juočeris, Trakų autotransporto muziejaus vadovas Alfredas Eitutis, Lietuvos klasikinių automobilių klubo prezidentas Gitautas Žičkus, „Panoramos“ lankytojai bei internetu už automobilius balsavę žmonės. Susumavus visų jų balsus, nugalėtoju paskelbtas Svajūno Stankevičiaus „BMW 501A“ automobilis. Laimėtojui įteiktas pagrindinio konkurso rėmėjo „Route 77 Energy“ įsteigtas piniginis prizas – 2077 Lt.
„Tokie konkursai vyksta pasaulio monopoliuose. Iki konkurso dauguma Lietuvos klasikinių automobilių kolekcininkų žinojome, tačiau jo dėka radome įdomių automobilių modelių, kuriuos konkursui pristatė klasikinių automobilių savininkai. Toks ir buvo pagrindinis šio konkurso tikslas – populiarinti klasikinių automobilių kultūrą Lietuvoje bei supažindinti žmones su klasikinių automobilių pramonės raidos istorija. Konkursas, neabejoju, taps gražia tradicija,“ – sakė „Classic Car Club Lietuva“ vadovas Mantas Juočeris.
Į geriausiųjų penketuką pateko šie automobiliai: „AMC-AMX“ (1968 m.), modifikuotas automobilis, turintis „BMW 318“ bazę (1987 m.) ir „Moskvich 400“ kėbulą (1950 m.), „Rolls Royce Silver Cloud III“ (1963 m.), „Oldsmobile Super 88“ (1958 m.) ir „BMW 501A“ (1955 m.).
Gegužės mėnesį startavusiam konkursui paraiškas buvo pateikę beveik 100 klasikinių automobilių savininkų. Iš 70 konkurso reikalavimus atitikusių automobilių komisija atrinko 18 finalininkų.