Įmonė praėjusiais metais gavo 38,3 mln. eurų pajamų, arba 17,2 proc. mažiau (2021 metais 46,3 mln. eurų), o jos krovinių srautai mažėjo 22,1 proc. – nuo 12,2 mln. iki 9,5 mln. tonų, antradienį pranešė „Klasco“.
„Klasco“ generalinis direktorius Vitalijus Muštukas sako, kad labiausiai sumažėjo krovinių iš Rusijos ir Baltarusijos.
„Didžiausią neigiamą įtaką bendrovės veiklos rezultatams pernai turėjo dėl geopolitinių aplinkybių prarasti Rusijos ir Baltarusijos kroviniai bei bendras krovinių srauto mažėjimas Klaipėdos uoste“, – pranešime teigė V. Muštukas.
Pernai „Klasco“ perkrovė 340 tūkst. tonų krovinių iš Rusijos ir Baltarusijos, kai 2021 metais jų buvo 1,7 mln. tonų, o užpernai – 2,7 mln. tonų.
Buvęs „Klasco“ vadovas Vytautas Štumbergas praėjusių metų pabaigoje BNS sakė, kad įmonė su keturiomis Kazachstano metalurgijos bendrovėmis tariasi dėl galimybės jų produkciją per Klaipėdos uostą gabenti į Vakarus, taip pat bandė perkrauti Lenkijos rinkai skirtas anglis.
Pernai „Klasco“ pasirašė investicinę sutartį su Klaipėdos uosto direkcija, pagal kurią bus vystoma uosto infrastruktūra vėjo elektrinių parkams jūroje.