Vyriausybės nutarimu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto teritorija didinama 1,47 ha. Tokį plotą užimantys trys valstybinės žemės sklypai, esantys tarp Baltijos prospekto tęsinio ir Varnėnų gatvės, uostui perduodami būsimo keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste infrastruktūrai kurti, laivų
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai perduotoje teritorijoje bus tiesiamas terminalo privažiuojamasis kelias, kuris padės patogiau aptarnauti terminalą ir nukreips sunkųjį transportą nuo miesto, praneša Susisiekimo ministerija. Čia taip pat bus kuriama terminalo suprastruktūra – statomi laivų krovos įrenginiai, kiti reikalingi statiniai ir įrenginiai.
Keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdos uoste bus pastatytas šalia antrosios Smiltynės perkėlos, teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio.
Terminalo infrastruktūrą įrengs viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių „Latvijas tilti“, konkurse pasiūliusi mažiausią kainą – 112,465 mln. litų. Šiems darbams atlikti bus suteikta Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama. Numatoma, kad statybos darbai truks apie pustrečių metų.
Jūrų uoste pastačius šiuolaikišką keleivių ir krovinių terminalą, bus galima aptarnauti daugiau laivų, transporto priemonių, keleivių. Bus sukurtos geresnės sąlygos verslui, pagerės keleivių aptarnavimas. Klaipėdos uostas modernizuojamas kaip neatskiriama IXB tarptautinio transporto koridoriaus sudedamoji dalis.