Centrinio Klaipėdos terminalo vadovo Karolio Grigalausko teigimu, užbaigus rekonstrukciją, bendrovė yra pasiruošusi priimti mega ro-ro keltus, kurie statomi keltų kompanijos užsakymu ir Klaipėdoje turėtų būti kitais metais.
„Tokių parametrų keltai jau dirba Viduržemio jūros regione. Be jokios abejonės, šis infrastruktūros projektas reikšmingai prisideda prie viso Klaipėdos uosto konkurencingumo didinimo, pervežant ro-ro krovinius“, – pranešime sakė jis.
Pasak Klaipėdos uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, projektas buvo įgyvendintas pagal trišalę Uosto direkcijos, Centrinio Klaipėdos terminalo ir Danijos kapitalo keltų bendrovės „DFDS Seaways“ sutartį.
Terminale buvo pailgintos krantinės, įrengta papildoma švartavimo aikštelė, kuri tilteliu sujungta su krantine. Uosto teigimu, taip atsiranda galimybė švartuoti laivus, kurių ilgis siekia 230 metrų. Iki šiol terminale švartuojami iki 200 metrų ilgio laivai.
Rekonstrukcijos darbus atliko konkursą laimėjusi bendrovė „Statmax“, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su „Tramera“. Darbų kaina siekė 1,69 mln. eurų.