„Šią naktį, 3.50 val., gauta informacija, kad Danės upėje, greta Pilies uostelio pradėjo skęsti nedidelis, 30 metrų ilgio, laivas „Ole Wilassen“. Kad būtų užkirstas kelias galimam teršalų patekimui į upę ir uosto akvatoriją, Uosto direkcijos kateris „Zunda“ laivą aptvėrė bonų užtvaromis, vėliau papildomai pastatytos absorbuojančios bonos“, – rašoma pranešime.
Uosto direkcijos teigimu, žvejybinis laivas pavojingai pasviro prie upės krantinės, tačiau jos nepažeidė, žmonės nenukentėjo. Priežastys, dėl kurių laivas ėmė skęsti, kol kas nenustatytos
„Apie incidentą informuotos visos atsakingos institucijos, aplinkosaugininkai, Klaipėdos miesto savivaldybės atstovai, „Klaipėdos pilies uosto“ kapitonas. Laivo savininkas įpareigotas pasirūpinti skęstančiu laivu“, – teigia pranešime.
Kaip BNS sekmadienį informavo laikinasis „Klaipėdos pilies uosto“ kapitonas Tautvydas Malinauskas, situacija šiuo metu yra kontroliuojama.
„Teršalai yra šiek tiek išsilieję, bet viskas yra aptverta. Į uosto akvatoriją jokie teršalai neišsiliejo. Laivas yra ant dugno atsisėdęs. Savininkai yra informuoti, jie yra atvažiavę ir ieško sprendimo, kaip šitą situaciją išspręsti, kaip laivą susitvarkyti – išpumpuoti vandenį ir kažkur tempti remontuoti“, – teigė jis.
Anot T. Malinausko, kol kas nėra aišku, kodėl laivas ėmė skęsti.
„Neįsivaizduojam. Reikia narų, kad jie atvažiuotų ir pažiūrėtų, kas ten įvyko“, – aiškino laikinasis „Klaipėdos pilies uosto“ kapitonas.
Pasak Aplinkos apsaugos departamento Komunikacijos skyriaus vedėjo Arūno Malinovskio, aplinkosaugininkai šiuo metu aiškinasi, ar buvo ir kokia padaryta žala aplinkai.
„Jei bus nustatyta, kad yra padaryta žala gamtai, ji bus įvertinta, o laivo savininkai turės ją atlygint“, – BNS komentavo jis.
„Ole Wilassen“ – istorinis Norvegijos laivas, pastatytas 1948 metais. Žvejybinis laivas prieš porą metų Klaipėdoje buvo remontuojamas.