„Volvo“ namai
Atnaujintas ir visus švedų gamintojo keliamus modernumo standartus atitinkantis „Volvo“ salonas pirmiausia duris atvėrė sostinėje, tad į Klaipėdą atkeliavo klientų atsiliepimais paremta patirtis. Skandinaviškai švarus ir šviesus dizainas, integruoti, todėl visiškai nematomi inovatyvūs technologiniai sprendimai čia puikiai dera su jaukia atmosfera – kad kiekvienas atvykęs jaustųsi patogiai.
Vis dėlto labiau nei gražios sienos ir modernūs baldai džiugina naujasis klientų aptarnavimo standartas. Įdiegtos dvi efektyvios, į klientus orientuotos „Volvo“ aptarnavimo programos – VRE (angl. „Volvo“ Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis) ir VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas).
Asmeninis aptarnavimas
VPS programa užtikrinama, kad į servisą savo automobilį pristačiusiam klientui būtų suteiktos asmeninio patarnautojo paslaugos. Taip „Volvo“ dar kartą primena, kad pagrindinis jų tikslas – padaryti klientų gyvenimą paprastesnį. Už konkretaus automobilio priežiūrą bus atsakingas vienas meistras, kuris tiesiogiai rūpinsis paliktu automobiliu. Tokia naujovė leis sutaupyti daug brangaus laiko ir padidins skaidrumą bei pasitikėjimą tarp kliento ir serviso. Iš esmės su automobilio remontu tiesiogiai dirbs du mechanikai, todėl darbas ir aptarnavimo procesas taps gerokai efektyvesnis.
„Kiekvienam verslui svarbiausias klientas, tad visi savaip stengiasi savo paslaugas ir produktus pritaikyti jo poreikiams, – sakė „Sostena“ grupės prezidentas Donetas Karčiauskas. – Daugybę metų esame „Volvo“ atstovai Lietuvoje ir kasmet vis mokomės iš savo kolegų švedų, kurie nepailsta kilstelėti kokybės kartelės į viršų. Iš jų išmokome, kad versle visa ko pagrindas – harmonija, todėl ir kuriant naująjį centrą bei apmokant darbuotojus pagrindas buvo sukurti visapusiškai patogią, jaukią ir harmoningą aplinką. Per ketvirtį amžiaus „Sostena“ labai dideliais žingsniai pažengė į priekį: mes nuolat augame, kintame ir tobulėjame. Šis iš pagrindų atnaujintas „Sostenos“ automobilių centras Klaipėdoje irgi pradeda naują savo gyvenimo etapą, kartu su „Volvo“, „Renault“, „Dacia“ bei kitais mūsų partneriais. Ir mes tikime, kad jį lydės didelė sėkmė.“
„Renault“ erdvė
Ne ką mažiau stebina ir prancūzų gamintojo „Renault“ naujieji namai Klaipėdoje. Tai moderniausias naujausius ir aukščiausius gamintojo standartus atitinkantis automobilių salonas tarp Baltijos šalių. Įžengus interjeras pasitinka naujumu ir modernumu, o poilsio zonos kviečia prisėsti ir tyliai, ramiai, pabėgus nuo miesto triukšmo, išgerti gardžios kavos, kol automobilis bus perduotas į patikimas mechanikų rankas. „Renault“ salonas įrengtas pagal pačius naujausius standartus ir su didžiule aistra gyvenimui.
„Ši „Renault“ filosofija atsispindi ne tik naujuose prancūzų gaminiuose, bet ir interjere, – sako Klaipėdos atstovybės vadovas Šarūnas Čekanavičius. – Būtent todėl naujojo salono Klaipėdoje interjeras toks gyvas ir šviesus – viskas tik tam, kad atvykusieji galėtų mėgautis kiekviena gyvenimo akimirka ir apsilankymu salone.“
„Lietuva yra labai svarbi ir auganti „Renault“ rinka. Naujo automobilių centro atidarymas Klaipėdoje- mums svarbus įvykis. Naujausi „Renault“ modeliai yra apibūdinami kaip stiliaus ir inovacijų derinys. Džiaugiuosi, kad automobiliai bus pristatomi aplinkoje, kuri pilnai atspindi „Renault“ automobilių įvaizdį. Ši investicija yra pasitikėjimo bei sėkmingo bendradarbiavimo tarp pardavėjo ir gamintojo įrodymas.“- sakė „Renault“ grupės Baltijos šalių vadovas Marcin Kurkiewicz.
Naujuose namuose – naujausi modeliai
„Pasidalintas džiaugsmas – dvigubas džiaugsmas, – paskelbė „Sostena“ ir naujuose namuose pasitiko net su dviem naujienomis. Apsilankiusiųjų „Volvo“ centre dėmesį traukė naujutėlaitis sportiškasis „Volvo S60“ – pirmasis „Volvo“, pagamintas JAV. O užsukę į „Renault“ saloną, svečiai galėjo išvysti greičiausią prancūzų gamintojo modelį „Megane R.S. Trophy“.