Bendrovės generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad nepaisant visų pesimistinių prognozių dėl krovinių srauto mažėjimo įmonė dirbo stabiliai, o generalinių krovinių pernai perkrauta 30 proc. daugiau nei 2021 metais – iš viso 899 tūkst. tonų (2021 metais – 699 tūkst. tonų).
„Generalinių krovinių augimą per 2022-uosius lėmė kelios esminės priežastys: dėl aukštų konteinerių frachtų dalis krovinių iš konteinerių buvo perkelti ir gabenami generalinių krovinių laivais, pritraukti nauji krovinių srautai bei didėjo stambiagabaričių krovinių, kaip, pavyzdžiui, vėjo jėgainės, srautai“, – KKT pranešime teigė V. Šileika.
Generalinių krovinių, pasak V. Šileikos, šiemet turėtų mažėti, nes dalis krovinių vėl bus gabenama konteineriais.
„2023-iųjų generalinių krovinių segmento perspektyvas vertiname realistiškai, nes jau dabar matome, kad mažėja konteinerių frachtai, o tai reiškia, jog dalis krovinių neabejotinai grįš į konteinerius ir bus gabenami ne generalinių krovinių laivais“, – sakė jis.
Pernai bendrovė perkrovė 428 tūkst. standartizuotų konteinerių (TEU) – tiek pat, kaip ir 2021 metais, ir 652 tūkst. tonų ro–ro krovinių – jų sumažėjo 10 proc. KKT terminaluose pernai aptarnauta beveik 1,2 tūkst. laivų, jų skaičius per metus nepakito.
Bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 7,5 mln. tonų krovinių per metus.