Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Formulės 1“ komercinių teisių valdytojas, Bernie Ecclestonas, sunerimęs, nes kitų metų F-1 bolidai gali būti penkiomis sekundėmis lėtesni už šių metų techniką.
Tokias naujienas paskleidė Vokietijos dienraštis „Auto Moto und Sport“. Naujienų agentūros išplatintame pranešime teigiama, kad B.Ecclestonas deda visas pastangas, jog naujų variklių, kurie įsigalios nuo kitų metų sezono, maksimalus variklio apsisukimų skaičius būtų pakeltas nuo 12 000 iki 15 000.
Britas tikisi, kad tokiu būdu būtų padidintas ne tik bolidų greitis, bet ir „V6“ variklių keliamas garsas. Tačiau manoma, kad funkcionieriui vargu ar pavyks įgyvendinti šią idėją, nes taisyklėse parašyta, jog varikliai per valandą negalės sudeginti daugiau nei 100 kilogramų degalų, o per visas lenktynes nedaugiau kaip 135 litrus benzino.
Kitais metais keičiasi ne tik varikliai, bet ir bolidų aerodinamika. Pagal inžinierių paskaičiavimus, bolidai sulėtės maždaug penkiomis sekundėmis.
„Formulė 1“ bus panaši į „GP2“ ir „Renault Wolrd Series“ čempionatus“, – rašė „Auto Moto und Sport“ žurnalistas.
Dėl variklio formato pasikeitimo nerimauja ir mažosios komandos. Už dabartinius aštuonių cilindrų motorus ekipos moka apie 10 milijonų eurų per metus, tuo tarpu už naujus, šešių cilindrų variklius, privačioms komandoms gali tekti per sezoną mokėti nuo 20 iki 23 milijonų eurų.
„Kuo ilgesnis bus kontrakto terminas, tuo mažiau varikliai kainuos. Galiausiai kaina taps panaši į dabartinių variklių kainą“, – pareiškė „Mercedes“ ekipos akcininkas, Niki Lauda.
Kiek ankščiau pranešta, jog „Force India“ komanda pratęsė bendradarbiavimą su „Mercedes“ dar penkeriems metams.
„Formulės 1“ užkulisiuose pasirodė gandų, kad „Sauber“ gali atsisakyti „Ferrari“ motorų, nes ekipa nepajėgs mokėti italų užsiprašytos kainos – 20 milijonų eurų per metus.
„Kalbos eina, kad „Sauber“ gali su „McLaren“ pereiti prie „Honda“ variklių, kurie į „Formulę 1“ įžengti tūrėtų nuo 2015 metų“, – teigia „Auto Moto und Sport“ žurnalistas, Michaelis Schmidtas.
„Formulės 1“ komercinių teisių valdytojas, Bernie Ecclestonas, sunerimęs, nes kitų metų F-1 bolidai gali būti penkiomis sekundėmis lėtesni už šių metų techniką.
Tokias naujienas paskleidė Vokietijos dienraštis „Auto Moto und Sport“. Naujienų agentūros išplatintame pranešime teigiama, kad B.Ecclestonas deda visas pastangas, jog naujų variklių, kurie įsigalios nuo kitų metų sezono, maksimalus variklio apsisukimų skaičius būtų pakeltas nuo 12 000 iki 15 000.
Britas tikisi, kad tokiu būdu būtų padidintas ne tik bolidų greitis, bet ir „V6“ variklių keliamas garsas. Tačiau manoma, kad funkcionieriui vargu ar pavyks įgyvendinti šią idėją, nes taisyklėse parašyta, jog varikliai per valandą negalės sudeginti daugiau nei 100 kilogramų degalų, o per visas lenktynes nedaugiau kaip 135 litrus benzino.
Kitais metais keičiasi ne tik varikliai, bet ir bolidų aerodinamika. Pagal inžinierių paskaičiavimus, bolidai sulėtės maždaug penkiomis sekundėmis.
„Formulė 1“ bus panaši į „GP2“ ir „Renault Wolrd Series“ čempionatus“, – rašė „Auto Moto und Sport“ žurnalistas.
Dėl variklio formato pasikeitimo nerimauja ir mažosios komandos. Už dabartinius aštuonių cilindrų motorus ekipos moka apie 10 milijonų eurų per metus, tuo tarpu už naujus, šešių cilindrų variklius, privačioms komandoms gali tekti per sezoną mokėti nuo 20 iki 23 milijonų eurų.
„Kuo ilgesnis bus kontrakto terminas, tuo mažiau varikliai kainuos. Galiausiai kaina taps panaši į dabartinių variklių kainą“, – pareiškė „Mercedes“ ekipos akcininkas, Niki Lauda.
Kiek ankščiau pranešta, jog „Force India“ komanda pratęsė bendradarbiavimą su „Mercedes“ dar penkeriems metams.
„Formulės 1“ užkulisiuose pasirodė gandų, kad „Sauber“ gali atsisakyti „Ferrari“ motorų, nes ekipa nepajėgs mokėti italų užsiprašytos kainos – 20 milijonų eurų per metus.
„Kalbos eina, kad „Sauber“ gali su „McLaren“ pereiti prie „Honda“ variklių, kurie į „Formulę 1“ įžengti tūrėtų nuo 2015 metų“, – teigia „Auto Moto und Sport“ žurnalistas, Michaelis Schmidtas.