Hangdžou miestas Kinijoje, norėdamas pritraukti turistų iš viso pasaulio, paskelbė konkursą dėl svajonių darbo. Laimėtojui tereikės tyrinėti turistines miesto apylinkes ir informuoti apie jas socialiniuose tinkluose, rašo CNN.
Hangdžou yra nutolęs nuo Šanchajaus maždaug 200 kilometrų ir pasižymi vaizdingu kraštovaizdžiu. Konkurso laimėtojui reikėtų vienerius metus skleisti teigiamus atsiliepimus apie miestą socialiniuose tinkluose. Už šį triūsą miesto valdžia yra pasiryžusi sumokėti 40 tūkst. eurų.
Laimėtojui teks filmuotis reklaminiuose klipuose, dalintis vaizdo siužetais, nuotraukomis ir atsiliepimais apie miestą. Norintys dalyvauti šiame konkurse turi registruotis „Facebook“, „Twitter“ „Instagram“ ir „Pinterest“ tinklalapiuose. Įdomu tai, kad pačios Kinijos viduje prieiga prie „Facebook“ ir „Twitter“ yra draudžiama. Konkurso dalyviai turės pademonstruoti savo meilę Hangdžou. Laimės tas dalyvis, kuris iki šių metų pabaigos sulauks daugiausiai palaikymo socialiniuose tinkluose.
Laimėtojas tuėrs progą 15 dienų nemokamai keliauti po apylinkes. Priešingai nei kitų panašių konkursų atveju nugalėtojas negalės praleisti visų metų Kinijoje, nes šalies viduje neįmanoma naudotis „Facebook“ ir „Twitter“.
Geriausio darbo pasaulyje vajų pradėjo australai, kurie siekdami populiarinti turizmą Kvinslande suorganizavo konkursą dėl 6 mėn. trukmės darbo sutarties. Laimėtojui tereikėjo atostogauti parinktoje saloje ir pasiimti 154 tūkst. JAV dolerių čekį.
Vėliau jų pavyzdžiu pasekė ir kai kurios kitos šalys.