Kinija įvedė draudimą per TV dramas rodyti reklamą – tai dalis jos kultūrinės reformos, praneša BBC. Nuo kitų metų sausio 1 d. reklamų nebus leidžiama rodyti per programas, kurios trunka 45 minutes.
Valdžios teigimu, toks sprendimas atitinka pastarojo Komunistų partijos Centrinio komiteto susirinkimo dvasią.
Parijos vyresnieji tada pasakė, kad jie nori plėtoti „socialinę kultūrą“, nors smulkiau nepaaiškino, ką tai tiksliai reiškia.Kinijos valstybinės radijo, filmų ir televizijos administracijos, kuri paskelbė apie draudimą, atstovas sakė, kad tikslas yra padaryti taip, kad TV šou atitiktų visuomenės interesus ir siekius.
„Ilgalaikėje perspektyvoje toks žingsnis padės TV dramas vystyti moksliniu ir sveiku būdu“, – kalbėjo organizacijos atstovas Kinijos valstybinei naujienų agentūrai „Xinhua“.
TV stotys sako, kad joms toks sprendimas reikš pajamų praradimą.
„Valdžia mus gali iš tikrųjų pražudyti, jei uždraus visas komercines pertraukas per žiūrimiausius televizijos serialus“, – kalbėjo vienos TV stoties vadovas, nenorėjęs atskleisti savo pavardės.
Kaip sakė „Hunan Satellite TV“ atstovė, naujoji tvarka įvesta jau po to, kai dauguma sutarčių dėl reklamos kitiems metams yra pasirašytos.
„TV stočių vadovai visoje šalyje turės daugybę bemiegių naktų“, – tvirtino ji.
Kinijos TV reklamos pramonė buvo verta beveik 500 mlrd. juanių (78 mlrd. JAV dolerių) praėjusiais metais.
Komunistų partija visada smarkiai kontroliavo tokias kultūrines veiklas kaip televizijos programa.
Prieš keletą mėnesių sėkmingai veikiančiai komerciniai stočiai buvo liepta nutraukti populiaraus talentų konkurso „Super mergaitė“ transliacijas.