Iki „Shenzhen“ pasirodymo, BYD savo arsenale turėjo tris automobiliams pervežti skirtus laivus: „BYD Explorer No.1“, „BYD Changzhou“ ir „BYD Hefei“. Gamintojas ketina iki 2026 metų savo laivyną išplėsti iki aštuonių vienetų.
BYD statomi laivai priklauso PCTC (Pure Car and Truck Carrier) kategorijai – tai specializuoti krovininiai laivai, skirti tik lengvųjų automobilių ir sunkvežimių transportavimui. Šiuose laivuose įrengti keli reguliuojamo aukščio deniai, suteikiantys galimybę pritaikyti erdvę įvairaus dydžio transporto priemonėms, įskaitant didesnius sunkvežimius ir vilkikus.
PCTC yra patobulinta „roll-on/roll-off“ (ro-ro) tipo laivų versija, orientuota į transporto priemonių pervežimą. Ro-ro laivai yra universalesni, nes pritaikyti įvairių krovinių transportavimui, tačiau PCTC skirti tik automobiliams.
„Shenzhen“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su viena didžiausių pasaulio laivų statybos kompanijų – „China State Shipbuilding Corporation“ (CSSC).
Šis milžiniškas laivas yra maždaug 265 metrų ilgio ir 38 metrų pločio. Jo maksimalus greitis siekia apie 18,5 mazgo (35 km/val.).
„Shenzhen“ įdiegta pažangi dvigubo suslėgtų gamtinių dujų (SGD) variklio technologija, leidžianti sumažinti CO₂ emisijas maždaug 20 proc. , palyginti su tradiciniais laivais, naudojančiais iškastinį kurą.
Dar vienas šio laivo privalumas – galimybė prisijungti prie elektros tinklų uostuose, taip sumažinant taršą stovėjimo metu. T