Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lietuviai ya pamilę „Volkwagen“ markę ir ypač „Golf“ bei „Passat“ automobilius. Kaip sakoma, tikra meilė akla – tautiečiai toli gražu ne pačias geriausias mašinas perka lyg karštas bandeles, todėl dar ne greitai persiorentuosime ties kitomis markėmis. Tačiau ne visur nusigamino vokiečiai. Jų sukurtas „Golf R32“ yra puikus automobilis, kuris yra gerbiamas ir už Atlanto.
Pavyzdžiui, taip, kaip stipriai mes mylime senuosius 1,9 TDI variklius, taip amerikiečiai dievina mažą, tačiau labai kietą „R32“ „Golfo“ versiją. Juk pagal jų standartus išties mažas hečbekas duoda į kaulus didžiumai amerikietiškų modelių. 237 arklio galias ir visus keturis varančiuosius ratus turintis automobilis iki šiol yra ne vieno amerikiečio svajonė, o vienam iš jų ji išsipildė.
Vyrukas, vardu Genaro, apie „VW Golf R32“ svajojo nuo pat jo pasirodymo 2003 metais ir štai, prabėgus aštuoniems metams, jis turėjo galimybę įsigyti savo išsvajotajį automobilį. Taigi, prieš du metus visai atsitiktinai į jo rankas pakliuvęs „R32“ pasirodė esąs ne šeip sau gamyklinis variantas. Tai buvo „HPA“ firmos „FT450“ turbinos kompektą turintis žvėris.
Ką reiškia „FT450“ turbūt supratote – iš atmosferinio į turbininį virtęs šešių cilindrų 3,2 liro kubatūros variklis priaugo daugiau nei 200 arklio galių. Genaro labiau iškratęs automobilį pamatė, jog visa kita liko originalu. O tai reiškė, kad su 450 arklių turinčiu monstru pakaba tvarkėsi sunkiai, todėl vyrukas nusprendė užbaigti šį kokybišką projektą. Pirmiausia, sumontuoti „KW“ amortizatoriai ir „Koni“ spyruoklės – šie komponentai padėjo ratams susitvakryti su papildomais ristūnais.
Taip pat sužeminta važiuoklė sukūrė agresyvesnį automobilio stotą, todėl atsirado butinybė priderinti kokybiškus ratlankius. Tam pasirinkti aštuoniolikos colių „CCW LM5“ trijų dalių lientykai. Štai ir visi patobulinimai. Juk originalus „R32“ aerodinaminis paketas ir šiandien puikiai žiūrisi, o gerai prižiūrima mėlyna kėbulo spalva dar ilgai išlaikys savo gilumą.
Genaro jau du metus džiaugiasi savo „Golfyčiu“ ir dar nesiruošia išsižadėti savo plieninio žirgo. Kur čia nesidžiaugsi, kai po kapotu trypia beveik pusė tūkstančio patrakusių ristūnų.
Šaltinis: strechandpoke.com
Lietuviai ya pamilę „Volkwagen“ markę ir ypač „Golf“ bei „Passat“ automobilius. Kaip sakoma, tikra meilė akla – tautiečiai toli gražu ne pačias geriausias mašinas perka lyg karštas bandeles, todėl dar ne greitai persiorentuosime ties kitomis markėmis. Tačiau ne visur nusigamino vokiečiai. Jų sukurtas „Golf R32“ yra puikus automobilis, kuris yra gerbiamas ir už Atlanto.
Pavyzdžiui, taip, kaip stipriai mes mylime senuosius 1,9 TDI variklius, taip amerikiečiai dievina mažą, tačiau labai kietą „R32“ „Golfo“ versiją. Juk pagal jų standartus išties mažas hečbekas duoda į kaulus didžiumai amerikietiškų modelių. 237 arklio galias ir visus keturis varančiuosius ratus turintis automobilis iki šiol yra ne vieno amerikiečio svajonė, o vienam iš jų ji išsipildė.
Vyrukas, vardu Genaro, apie „VW Golf R32“ svajojo nuo pat jo pasirodymo 2003 metais ir štai, prabėgus aštuoniems metams, jis turėjo galimybę įsigyti savo išsvajotajį automobilį. Taigi, prieš du metus visai atsitiktinai į jo rankas pakliuvęs „R32“ pasirodė esąs ne šeip sau gamyklinis variantas. Tai buvo „HPA“ firmos „FT450“ turbinos kompektą turintis žvėris.
Ką reiškia „FT450“ turbūt supratote – iš atmosferinio į turbininį virtęs šešių cilindrų 3,2 liro kubatūros variklis priaugo daugiau nei 200 arklio galių. Genaro labiau iškratęs automobilį pamatė, jog visa kita liko originalu. O tai reiškė, kad su 450 arklių turinčiu monstru pakaba tvarkėsi sunkiai, todėl vyrukas nusprendė užbaigti šį kokybišką projektą. Pirmiausia, sumontuoti „KW“ amortizatoriai ir „Koni“ spyruoklės – šie komponentai padėjo ratams susitvakryti su papildomais ristūnais.
Taip pat sužeminta važiuoklė sukūrė agresyvesnį automobilio stotą, todėl atsirado butinybė priderinti kokybiškus ratlankius. Tam pasirinkti aštuoniolikos colių „CCW LM5“ trijų dalių lientykai. Štai ir visi patobulinimai. Juk originalus „R32“ aerodinaminis paketas ir šiandien puikiai žiūrisi, o gerai prižiūrima mėlyna kėbulo spalva dar ilgai išlaikys savo gilumą.
Genaro jau du metus džiaugiasi savo „Golfyčiu“ ir dar nesiruošia išsižadėti savo plieninio žirgo. Kur čia nesidžiaugsi, kai po kapotu trypia beveik pusė tūkstančio patrakusių ristūnų.
Šaltinis: strechandpoke.com