Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
reikia uždrausti eksploatuoti senesnius kaip 10 metų kledarus.
Aš manau mums aktualiau sutaupyti kokį litrą kuro, nei mažinti tas CO emisijas. Pastebėjimas dėl stabdymo varikliu yra teisingas. Mieste man tai padeda sutaupyti apie 1 ltr/100 km. Gal ir nera labai daug, bet papildomi 10-15 km susidaro. Tereikia prieš sankryžą iš toliau įvertinti šviesaforo signalą ir riedėti su įjungta pavara, netgi ją po truputį žeminant. Taip ir stabdžiai beje tauposi. Važiuojant atleidus aksceleratorių esant įjngtai pavarai kuro naudojimas beveik visiškai sustabdomas, jo daugiau sunaudojama netgi leidžiant mašinai riedėti įjungus laisvą pavarą, o privažiavus sankryžą intensyviau stabdant stabdžiais. Svarbu ir įsibėgijimas, reikėtų stengtis aksceleratorių spausti ne daugiau kaip iki pusės. Žinoma, lempų deginimas miesto sąlygomis (ypač padidėja sąnaudos varikliui dirbant laisva eiga stovint prie sankryžų) taip pat leistų sutaupyti apie 1 ltr./100 km.
Žibintai nepaminėti nei viename patarime.Keista.
O nuo kada Lietuvoje aktualus CO2 ismetamas kiekis? Mano skaiciavimais misko lietuvoje uztektu 20mln gyventoju pagaminamo co2 kiekiui perdirbti i deguoni.
Geras patarimas. Dabar visada pieš pakaitindama užsivesiu variklį.
Koks čia diletantas vertėjas vertė? Kaip variklį galima kaitinti neužvedus? Nebent laužą po juo sukurti galima. Gal reiktų rašyti "nekaitinti prieš pradedant važiuoti". Matyt kokia tai panelė vertė, kuri apie mašinas nusimano tiek, kiek kiaulė apie debesis.
6. Nekaitinti variklio prieš užvedant. Mašinos, išskyrus esant šaltam klimatui arba ilgam jų nenaudojimo periodui, dažniausiai užsiveda prieš tai nekaitinant variklio - pakanka lėto mašinos judėjimo važiavimo pradžioje.
6. Nekaitinti variklio prieš užvedant. Mašinos, išskyrus esant šaltam klimatui arba ilgam jų nenaudojimo periodui, dažniausiai užsiveda prieš tai nekaitinant variklio - pakanka lėto mašinos judėjimo važiavimo pradžioje.
na, versti teksta reiketu kruopsciau, nes su tokiu vertimu labai lengva pakenkti geriems siekiams... Hansui: tokiu kiekiu, kokie dabar isskiriami (vienam zmogui tonomis per metus, net jeigu nevairuoja) miskais kompensuoti neimanoma, ypac kai svarbiausieji miskai naudojami greiciau nei atauga.
Keistai skamba 6 patarimas 'Nekaitinti variklio pries uzvedant ',dr.Danute matyt netiksliai isverte teksta is svetimos kalbos.Manyciau ,kad esant siltam orui uzvedus varikli galime vaziuoti nesildant variklio ,o esant labai saltam varikliui uzvedus varikli ,pasildyti stovint.
Užmiršo pamjinėti dar vieną labai svarbų punkta: nežibink automobilio lempomis esant dienai. Tačiau lempų žibinimas dieną yra įteisintas pas mus įstatymu, tenkinant komersantų ambicijas ir įvardintas kaip priemonė avaringumui mažinti, nors su avaringumu neturi nieko bendra. Važinėju be avarijų 36 metus ir įsitikinęs tuo ką rašau.
Kai buvau penktokas aš jau tada žinojau, kad CO2 labai lengvai įsisavina visi augalai ir išskiria deguonį, taip kad jei augalai tą patį daro ir dabar tai sodinkim miškus ir viskas bus tvarkoj.Beje transportas išmeta daugiau ir kenksmingesnių medžiagų.Kuro sunaudojimas taip pat padidėja ir dėl lempų deginimo šviesiu paros metu(bevei tiek kiek įjungtas kondicionierius), del greičio bereikalingo apribojimo vadinamosiose "karmuškėse", ir dar daug del ko
REKLAMA
REKLAMA
Kiekvienas vairuotojas gali mažiau teršti aplinką