Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Antra vertus, net komunistinio (totalitarinio) mentaliteto elementų nestokojančiai vyriausybei (to niekaip nepavyko išsiaiškiti su gerb. Ministre Vilija Blinkevičiūte) visiškai nebūdingas rytietiškas mąstymas, ir jį gali determinuoti gal greičiau vakarietiškojo totalitarizmo elementai, aie kuriuos rašo, pavyzdžiui JAV, Kanados psichologai: Stockholm Syndrome and its Effects on Trauma Survivors by Kathleen SullivanSome perpetrator alter-states are mentally, physically and emotionally programmed. Some of them are conditioned and programmed to commit suicide if they emerge and take control of the body. This is a real danger and cause for legitimate concern. Suicide programming is created and mentally installed by male and female perpetrators who have adopted a form of W.W.II Nazi mind control programming developed in the concentration camps. This despicable technology was smuggled into the US via highly coveted Nazi war criminals, by the CIA/OSS and US Army.
Kokios šios konservatorių suformuotos daugumos žlugimo priežastys? Jų, mano nuomone, yra keletas, bendrų ir personalinių.
Pirmoji ir pagrindinė– akivaizdžios šios daugumos klaidos, bandant įveikti krizę, o iš esmės ją pagilinus, ypač lyginant su kaimynine Lenkija. Tų klaidų kol kas nepripažįsta tik A.Kubilius. Tačiau net jo ištikimiausi koalicijos partneriai liberalsąjūdiečiai pripažino, kad mokesčių kėlimas, verslo žlugdymas, ypač smulkaus, nesirūpinimas darbo vietų išsaugojimu yra akivaizdžios klaidos. Vienaip ar kitaip tai pripažįsta ir atskiri konservatorių veikėjai, taip pat ir kiti šios koalicijos partneriai – liberalcentristai bei prisikėlėliai.
Antroji – vargu ar jau šiuo metu kas tiki, ypač verslo bendruomenė, jog A.Kubiliaus Vyriausybė pajėgi toliau dirbti. Ji tiesiog neturi nei kitokių idėjų, o dar blogiau - administracinių resursų, nes remiasi ne kompetentingumu, o partine ištikimybe. Jau pats Vyriausybės pakeitimas šiuo metu, pakeistų investuotojų ir verslo nuotaikas teigiama linkme. Taigi kuo ji ilgiau vegetuos, tuo vėliau Lietuva išeis iš krizės realiai. Nepaisant intensyviai vykdomos už valstybės pinigus viešųjų ryšių kampanijos – esą viskas palengva “gerėja”.
Trečioji priežastis – personalinė. A.Kubiliaus nesugebėjimas girdėti kokias nors kitokias nuomones ar juolab pripažinti klaidas, išties stebinantis. Tačiau tai galų gale atitinkamai ir tirpdo valdančiąją daugumą. Toks visuomet būna “negirdėjimo” rezultatas.
Ketvirtoji priežastis – pačios buvusios didelės, net “buldozerinės” daugumos, politinė struktūra, kurios margumynas iš karto programavo tuos procesus, kuriuos pamatėme per šiuos metus. Tai - patys įvairių vidaus grupuočių draskomi konservatoriai su visiškai nepasiruošusia politikai populistine Tautos prisikėlimo partija, kurią net ir partija vadinti sunku. Prie jų, tik dėl postų prisijungusios, dvi (anksčiau buvo viena), liberalizmo pricipus, tarp jų esminį – nekelti mokesčių, išdavusios principus, liberalų partijos. Postai - kol kas, deja, vienintelė šios aptirpusios daugumos jungtis.
Vertybinės, o ir programinės jungties nebuvimas – penktoji šios koalicijos (lėtesnio ar greitesnio) žlugimo priežastis. Vyriausybės programa, dabar tai – niekam ne paslaptis, padiktuota bankų, jų naudai vykdoma, todėl ir brangiai skolinamasi, nekreipiama dėmesio į bedarbystę, verslo sąlygas, šalies piliečių interesus.
Pirmoji ir pagrindinė– akivaizdžios šios daugumos klaidos, bandant įveikti krizę, o iš esmės ją pagilinus, ypač lyginant su kaimynine Lenkija. Tų klaidų kol kas nepripažįsta tik A.Kubilius. Tačiau net jo ištikimiausi koalicijos partneriai liberalsąjūdiečiai pripažino, kad mokesčių kėlimas, verslo žlugdymas, ypač smulkaus, nesirūpinimas darbo vietų išsaugojimu yra akivaizdžios klaidos. Vienaip ar kitaip tai pripažįsta ir atskiri konservatorių veikėjai, taip pat ir kiti šios koalicijos partneriai – liberalcentristai bei prisikėlėliai.
Antroji – vargu ar jau šiuo metu kas tiki, ypač verslo bendruomenė, jog A.Kubiliaus Vyriausybė pajėgi toliau dirbti. Ji tiesiog neturi nei kitokių idėjų, o dar blogiau - administracinių resursų, nes remiasi ne kompetentingumu, o partine ištikimybe. Jau pats Vyriausybės pakeitimas šiuo metu, pakeistų investuotojų ir verslo nuotaikas teigiama linkme. Taigi kuo ji ilgiau vegetuos, tuo vėliau Lietuva išeis iš krizės realiai. Nepaisant intensyviai vykdomos už valstybės pinigus viešųjų ryšių kampanijos – esą viskas palengva “gerėja”.
Trečioji priežastis – personalinė. A.Kubiliaus nesugebėjimas girdėti kokias nors kitokias nuomones ar juolab pripažinti klaidas, išties stebinantis. Tačiau tai galų gale atitinkamai ir tirpdo valdančiąją daugumą. Toks visuomet būna “negirdėjimo” rezultatas.
Ketvirtoji priežastis – pačios buvusios didelės, net “buldozerinės” daugumos, politinė struktūra, kurios margumynas iš karto programavo tuos procesus, kuriuos pamatėme per šiuos metus. Tai - patys įvairių vidaus grupuočių draskomi konservatoriai su visiškai nepasiruošusia politikai populistine Tautos prisikėlimo partija, kurią net ir partija vadinti sunku. Prie jų, tik dėl postų prisijungusios, dvi (anksčiau buvo viena), liberalizmo pricipus, tarp jų esminį – nekelti mokesčių, išdavusios principus, liberalų partijos. Postai - kol kas, deja, vienintelė šios aptirpusios daugumos jungtis.
Vertybinės, o ir programinės jungties nebuvimas – penktoji šios koalicijos (lėtesnio ar greitesnio) žlugimo priežastis. Vyriausybės programa, dabar tai – niekam ne paslaptis, padiktuota bankų, jų naudai vykdoma, todėl ir brangiai skolinamasi, nekreipiama dėmesio į bedarbystę, verslo sąlygas, šalies piliečių interesus.
Situacija susiklostė dramatiška.Pas Putiną Kubilas nieko negavo ir parsivežė tik riestainio skylę.Seime prarado daugumą , todėl Konstitucijos jau nebegalės pakeisti ir gydymą oficialiai padaryt mokamą.Todėl sumanė eiti žaisti vabank-mol jūs durniai esat skolingi, nes mūsų inspektosius iš VMI pagiriotas teip suprato įstatymo išaiškinimo įstatymą.Ėjimas labai silpnas, tačiau su " paslaptim" .Runkeliai bukvaliai turėtų plūstelt mokėt savo neturimus pinigus ir tokiu būdu papildyt biudzetą, o tuom pačiu ir pratęst kubilizmo agonoją.Tai kas , kad surinkti pinigai bus neteisėti-juos jau runkeliams turės grąžinti kiti, kas ateis po kubiloidų .Va kur keulė pakišta: )Jei apazycija nesiims veiksmų-ji turės didelių rūpesčių dėl šitų neteisėtų įmokų-reiks atiduot, nes KT vis viena išaiškins taip, kaip parašyta Konstitucijoj.O ten viskas labai aišku.dėl to-kad runkelius paraginti nešti pinigėlius-jie paraginti bizūnu antstoliais, baudom
" Antra, tiesa ta, kad visada yra dalis visuomenės, kuri neturi pajamų, nuo kurių mokėtų mokesčius ir nėra užsiregistravusi darbo biržoje dėl kuo įvairiausių priežasčių. Sveikatos mokesčio (arba privalomojo draudimo įmokų) rinkimas iš tokių žmonių remiasi prielaida, kad visi žmonės turi turėti teisę į sveikatos paslaugas. Jei pritariame šiai prielaidai, tuomet logiška reikalauti ir kad visi mokėtų įmokas. Suprask, jei neturi darbo ir jo neieškai - tai tau jo ir nereikia, bet kadangi vis tiek turi „teisę” į sveikatinimo paslaugas, tai susimokėk bent kažkiek už šią teisę…" -----rašo kubiloidiško teisingumo ministras.: )Žėkit, ką peza teisės mokslų daktaras: )?Čia nėra ne tik nė lašo " teisės" , bet ir sveiko proto.Reikalavimas susimokėti bele kokį " mokestį" , negaunančiam pajamų yra tas pat , as reikalavimas , kad aklas žmogus imtu skaityti, o kurčias imtų girdėti arba, kad vyrai imtų gimdyti: )Ar dar buvo tokių idijotų kurioj kitoj vyriausybėj?
visas seimas yra teatras! parodija..
O "kitiems režisieriams, aktoriams, artistams" reikia pasieškoti kito darbo, o ne rekalauti pinigų už NESĄMONES.
Vien faktai apie amžiną biurokratą:
Faustas Latėnas - vienas pagrindiniu VEKS organizatorių ir vykdytojų, VEKS tarybos narys, vėliau po A. Zuoko, nuo 2009 sausio ir VEKS tarybos pirmininkas.
1995–1996 m. – Lietuvos valstybinio akademinio dramos teatro direktoriumi.
1996 m. buvo paskirtas Lietuvos Respublikos kultūros viceministru.
1997–1999 m. dirbo valstybės konsultantu kultūros klausimais Lietuvos Respublikos Vyriausybėje,
1999–2005 m. – dirbo neatlygintinai pasitelktu Ministro Pirmininko konsultantu kultūros klausimais.
1999 m. laimėjo konkursą į Lietuvos nacionalinio dramos teatro generalinio direktoriaus pareigas.
2005 m. antrą kartą tapo Lietuvos Respublikos kultūros viceministru.
Nuo 2006 m. iki dabar dirba Lietuvos Respublikos Vyriausybėje Ministro Pirmininko patarėju.
2006 metais 107 numeriu iškeltas kandidatu į seimą nuo socialdemokratų partijos.
Faustas Latėnas - vienas pagrindiniu VEKS organizatorių ir vykdytojų, VEKS tarybos narys, vėliau po A. Zuoko, nuo 2009 sausio ir VEKS tarybos pirmininkas.
1995–1996 m. – Lietuvos valstybinio akademinio dramos teatro direktoriumi.
1996 m. buvo paskirtas Lietuvos Respublikos kultūros viceministru.
1997–1999 m. dirbo valstybės konsultantu kultūros klausimais Lietuvos Respublikos Vyriausybėje,
1999–2005 m. – dirbo neatlygintinai pasitelktu Ministro Pirmininko konsultantu kultūros klausimais.
1999 m. laimėjo konkursą į Lietuvos nacionalinio dramos teatro generalinio direktoriaus pareigas.
2005 m. antrą kartą tapo Lietuvos Respublikos kultūros viceministru.
Nuo 2006 m. iki dabar dirba Lietuvos Respublikos Vyriausybėje Ministro Pirmininko patarėju.
2006 metais 107 numeriu iškeltas kandidatu į seimą nuo socialdemokratų partijos.
Negirdėjau šiurnos - neryšlus tekstas
Valdžia sako, kultūrai nėra pinigų, vsio.
Viskas,kas susiję su piliečių gerove mūsų valdžiai visiškai nerūpi...Rūpi tik kuo labiau juos nustekent,kad patys gerai gyventų.
REKLAMA
REKLAMA
Kiek yra teatro Lietuvos politikoje?