Kalbėjau su Fast Lap tandemu broliais Kornrelijum ir Viktoru Gurčinais. Jų Honda CRX'sas atrodo nemažiau įspūdingai kaip visų nuseiliota S2000 (žinote apie ką aš:). Tiesa vakar mačiau ruošiamą dar kietesnį projektą, kuris gal pasirodys paskutiniame Fast Lap'e. Tikrai jus informuosime kaip einasi projekto kūrimo darbai. Uždaviau Kornelijui kelis klausimus. Likusius kaip visada galite rašyti komentaruose.
Kalba netaisyta.
REKLAMA
REKLAMA
Kada pirmą kartą sėdote prie automobilio vairo ir supratote, kad norite pedalą spausti iki dugno?
Pirmą kartą prie vairo atsisėdau tėčiui ant kelių dar būdamas darželinukas ir supratau, kad „barankos“ sukiojimas yra labai smagus užsiėmimas. Vėliau kai jau beveik užtekdavo ugio (kiek neužtekdavo, kompensuodavome pagalvių pagalba), kad pasiektume gazo pedalą, tėtis žiemą veždavosi mus į uždarą automobilų aikštelę ant ledo, pats sėsdavo į keleivio vietą ir tampydavo „rankini“, o mes turėdavome perprasti kaip automobilis elgiasi ir bandyti jį suvaldyti. Vėliau patys ėmėme domėtis auto kultūra, slalomu, treniruotis, ruošti automobilį specialiai varžyboms.
Kodėl pasirinkote Honda CRX markės automobilį?
CRX’as buvo pirmas nuosavas automobilis, kuri iš pradžių “drakoninom” (tokios tuo metu tendencijos vyravo Lietuvoje ), o vėliau darėm, kad važiuotų. Specialiai nesirinkom, tiesiog taip gavosi savaime . O ir “aftermarket” dalių nesudėtinga gauti. Be to šis mažas ir dinamiškas automobilis, net ir specialiai neruoštas, puikiai tinka slalomams, kur patys esame iškovoje ne vieną taurę.
Jūs kartu su broliu darote šį projektą, kas daugiau dirba su technika, o kas važinėja? Ar nesipykstate?
Prie projekto dirbame ir važiuojame tiek pat. Daugiau pykstamės dėl tam tikrų sprendimų kaip padaryti vieną ar kitą darbą, bet iki šiol vis rasdavome kompromisą.
Išvardinkite kelis unikalius Jūsų automobilio patobulinimus, kuriuos patys sugalvojote ir tikrai galėtų nusikopijuoti kiti (žiūrint iš šono tokių turėtų būti).
Mes nesame profesionalai, kurie turi visą reikiamą baze daryti bandymus kas ir kaip geriau veikia. Patys visos informacijos ieškome internete, žiurime kokius patobulinimus daro rimtesni sportininkai, kaip ruošia automobilius atitinkamos komandos. Stengiames ligiuotis ir ruošti automobilį pagal profesionalus. Todėl visi modai yra padaryti atsižvelgiant į “protingus dėdes”. Pagrindinis dalykas į kūrį labai rmtai atsižvelgiame, t.y. autmobilio svoris. Nors važiuojame su standartiniu variklių, tačiau lenkiame daug galingesnius varžous.
Jei imtumėtės naujo auto projekto, kas tai būtų ir kur link jį pakreiptumėte?
Jei kada pradėsime naują projekta, manau jis bus galu varomas. Kolkas pats nesu bandęs, bet man patraukliai atrodo driftas. Be to “skersuoti” manau šiuo metu Lietuvoje yra daug paprasčiau ir pigiau nei važiuoti žiede. O ir treniruotis “spotų” didesnis pasirinkimas. Nes šiuo metu vienintelė vieta kur mes galime treniruotis yra “Kačerga” iki kurios daugiau nei 200 km. kelio nuo Klaipėdos. Savo lėšų dažnai neužtenka įgudžių tobulinimui, todėl „treniruojames“ ir progresuojame per varžybas, tokias kaip Fast Lap.
Gal galite išvardinti bolido „modų“ listą? Variklio skyrius:
- Implantuotas b16a2 variklis vietoje d16z5;
- Akumuliatorius perkeltas į salono galą;
- COBRA cai;
- HONDATA tarpinė;
- Denso žvakės.
Pakaba:
- HR amortizatoriai;
- Viršutiniai ir apatiniai sutvirtinimai tarp amortizatorių ir šakių;
- Poliuretaninės pakabos gumos;
- Storesnis priekinis stabiliztorius;
- Sukonstruotas regulivimas ratų išvirtimui.
Išmetimas:
- 4-2-1 išmetimo kolektorius (BBP);
- Nerudijančio plieno patiesinta išmetimo sistema.
Ratai:
- Krūva "low budget" senų ir sunkių r15 diskų;
- Toyo r888 gumos arba kumho ecta slikai arba toyo t1r padangos.
Salonas:
- MOMO vairas su išnešimu;
- Sparco lopšys su “ausim”;
- Išmestos visos plastmasės, apdaila ir kitos nereikalingos detalės;
- Nulupta visa garso izoliacija nuo grindų;
- Sertifikuoti saugos lankai;
- Sandtler 6 taškų saugos diržai;
- Salonas išdažytas balta spalva;
- Polikarbonatas vietoi galinių stiklų.
Kėbulas:
- Nulupinėtos visos gumos, moldingai etc.;
- Platintos ratų arkos;
- Slenksčiai, bamperiai, sparnai, kapotas, bagažinė, spoileris pagaminti pilnai iš stiklo plastiko;
- "Sportinis" benzo užpilimo dangtelis;
- Priekinė lempa pritaikyta nuo kito automobilio gamintojo;
- Kėbulas nudažytas matiniais juodais dažais;
- Dugnas nuvalytas ir perdažytas.
Automobilio svoris be vairuotojo 800 kg. REKLAMA