Visų varančių ratų sistema yra sukurta optimaliam sukibimui bet kokiomis sąlygomis. Ši pavara yra derinama su pažangia „Dynamic Torque Vectoring Control“ sistema, kuri automatiškai reguliuoja variklio galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir sukibimo. Šis techninis sprendimas užtikrina stabilumą įveikiant posūkius bei važiuojat prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga.
Galiniais ratais varomo modelio pirkėjai galės rinktis mechaninį riboto praslydimo diferencialą. Labiausiai patyrę vairuotojai 3,3 l variklį turinčiuose „Stinger GT“ modeliuose galės mėgautis vairavimo malonumu, nes šie automobiliai turės visiškai išjungiamą ESC elektroninę stabilumo kontrolės sistemą bei „Traction Control System“ traukos kontrolės sistemą (pasirinkus „Sport“ režimą).
„Automobilių bandymas ekstremaliose situacijose leidžia mums didžiulį dėmesį skirti stabilumui ir nuspėjamumui bet kokiose situacijose. Būtent tokias savybes „Stinger“ gali pasiūlyti vairuotojams. Tačiau visų svarbiausia, kad šie testai suteikia mums galimybę sukurti tokį automobilį, kokio pirkėjai tikisi iš sportinio sedano. Mes norime, kad entuziastingi vairuotojai mėgautųsi kiekviena akimirka vairuodami savo „Singer“ bet kokiomis sąlygomis, be jokių kompromisų saugumui“, - sakė „Kia“ automobilių testavimo ir vystymo vadovas Albertas Biermannas.
Žiemos testas patvirtins ir „Stinger“ modelio patikimumą. Naujojo „Kia“ sedano medžiagų kokybę „patikrins“ 35°C šaltis bei suteiks inžinieriams galimybę drąsiai pristatyti šį modelį kaip išlaikantį ekstremaliausius išbandymus. „Stinger“ modeliui bus suteikiamos tokios pat garantijos, kaip ir kitiems „Kia“ modeliams.
Priklausomai nuo rinkos, „Stinger“ pirkėjai galės rinktis iš trijų variklių. Pats galingiausias – 3,3 l „twin-turbo“ V6 variklis, išvystantis 370 AG galią ir 510 Nm sukimo momentą. Šį variklį turintis modelis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,1 sek. Tai geriausias įsibėgėjimo laikas „Kia“ gaminamų modelių istorijoje. Pirkėjai taip pat galės rinktis 2,2 l keturių cilindrų variklį su turbina. Jo galia siekia 255 AG, o didžiausias sukimo momentas - 353 Nm. Trečiasis variklis – 2,2 l dyzelinis motoras su turbina, pasižymintis 200 AG galia ir 440 Nm sukimo momentu. Visi varikliai bus derinami su 8 pavarų automatine transmisija.