„GT koncepcinio modelio pagrindu sukurtas ir legendinėje Niurburgringo trasoje patikrintas automobilis neturi nė vienos detalės, kuri galėtų būti labiau išbaigta. Ir viso to rezultatas yra stulbinantis“, - pridūrė jis.
Iš karto dėmesį prikaustančio naujojo modelio dizainas buvo kuriamas vadovaujant „Kia Motors“ vyriausiajam dizaineriui Peteriui Schreyeriui, kuris didžiuojasi savo suburta ypač talentingų dizainerių komanda Frankfurte. Automobilio valdymo tobulinimas buvo patikėtas „Kia“ testavimo ir vystymo inžinierių grupei Korėjoje, kuriai vadovauja Albertas Biermannas. Modelio patikimumas buvo išbandytas legendinėje Niurburgringo trasoje.
2014 metų gruodį BMW kompaniją palikęs ir prie „Kia“ komandos prisijungęs Albertas Biermannas, vos pažvelgęs į „Stinger“ modelį, iš karto suprato, kad jo išvaizda turi būti aiški užuomina apie jo galimybes.
„Manau, kad „Stinger“ yra labai svarbus įvykis visai „Kia“ kompanijai. Todėl, kad niekas nesitikėjo tokio automobilio – ne tik šitaip atrodančio, bet ir taip važiuojančio. Tai visiškai kitoks individas visoje modelių gamoje“, - tikino jis.
Kurdami šį modelį, inžinieriai kruopščiai dėliojo visus taškus, atsižvelgdami į konkurentų sprendimus. 289 cm siekianti „Stinger“ ratų bazė ilgiu lenkia „Audi A4“, „Infiniti Q50“, „Lexus IS“, „BMW 4 Gran Coupe“ ir net „Lexus GS“ ir „Mercedes CLS“ modelius. „Stinger“ savo konkurentus taip pat nurungia bendru automobilio ilgiu (482 cm) bei pločiu (186 cm). Naujojo modelio bagažinė gerokai didesnė už savo klasės atstovų erdves bagažui. Joje yra pakankamai vietos vežti golfo lazdas ar netgi gerokai didesnius daiktus.
„Stinger“ važiuoklė, kurios 55 proc. sudaro itin tvirtas plienas, užtikrina kėbulo konstrukcijos tvirtumą. Ši savybė lemia mažesnį triukšmo lygį salone. Priekinė „MacPherson“ ir galinė daugiasvirtė pakaba buvo suderintos taip, kad maksimaliai tiksliai reaguotų į vairuotojo veiksmus. Patogiai valdyti automobilį padeda elektroninė pakabos valdymo sistema, geriau žinoma kaip „Dynamic Stability Damping Control“. Visada skrupulingai tiksliai reaguodama į vairuotojo veiksmus, priklausomai nuo kelio sąlygų ir vairavimo stiliaus, „Stinger“ pakabos valdymo sistema, posūkyje, siekiant pagerinti valdomumą suminkština priekinius ir sukietina galinius amortizatorius. Stabilumas važiuojant dideliu greičiu stiprinamas atvirkščiai – suminkštinus galinius ir sukietinus priekinius amortizatorius. Pirmą kartą „Kia“ istorijoje, modelis turi 5 važiavimo režimus: „Personal“, „Eco“, „Sport“, „Comfort“ ir „Smart“.
Jeigu važiuoklė simbolizuoja „Gran Turismo“ tradicijas, tai variklis ir jo komponentai neabejotinai atitinka automobilio dvasią. Būsimieji savininkai galės rinktis iš dviejų išilgai montuojamų variklių su turbina.
Abu varikliai šiuo metu sertifikuojami, tad jų tikslūs techniniai duomenys paaiškės netrukus. Pirmasis iš jų – standartinis 2,0 l 4 cilindrų „Theta II“ variklis, išvystantis apie 255 AG galią, esant maždaug 6200 aps./min. Maksimalus sukimo momentas siekia 352 Nm, esant 1400-4000 aps./min.
Antrasis variklis puikuosis dar geresniais rodikliais. 3,3 l „twin-turbo“ V6 „Lambda II“ variklis išvysto 365 AG galią, esant 6000 aps./min., ir siekia 509 Nm sukimo momentą, esant 1300-4500 aps./min. „Kia“ skelbia, kad 100 km/h greitį automobilis su šiuo varikliu pasiekia vos per 5,1 sek. bei gali išvystyti didžiausią 269 km/h greitį.
„Stinger“ gali pasigirti antros kartos aštuonių pavarų automatine transmisija ir galiniais varančiaisiais ratais. Naujausios kartos automatinės pavarų dėžės kūrėjai tikisi, kad ji automobilių šeimininkus džiugintų greitu pavarų perjungimu ir optimizuotomis degalų sąnaudomis. Pirmą kartą istorijoje „Kia“ modelis turės ir paprastai aviacijoje ir lenktyninių modelių varikliuose sutinkamą „Centrifugal Pendulum Absorber“ (CPA) sistemą, kuri padeda mažinti variklio vibraciją. Vairuotojai gali pavarų perjungimą patikėti automatinei sistemai arba patys jas perjunginėti, naudodamiesi prie vairo esančiomis svirtelėmis.
Pripažindama faktą, kad aistringi vairuotojai sės už vairo esant bet kokioms oro sąlygoms, „Kia“ pirmą kartą istorijoje siūlo sedaną, kuris gali būti varomas galiniais arba visais ratais. AWD sistema gali pasigirti nauja „Dynamic Torque Vectoring Control“ sistema, stebinčia vairuotojo veiksmus ir kelio sąlygas bei automatiškai pritaikančia variklio galią ir stabdymo jėgą ratams pasirinktinai, priklausomai nuo to, kuris ratas turi geresnį sukibimą.
2,0 litrų 4 cilindrų variklį turintis modelis komplektuojamas su 225/45 R18 padangomis, o 3,3 l V6 variklį turintys galės pasigirti padangomis iš ypač tvirtos gumos - 225/40 R19 priekyje ir 255/35 R19 gale.
Galingi „Brembo“ diskiniai stabdžiai priklauso standartiniam 3,3 l variklį turinčios versijos komplektui. Standartinės įrangos sąraše taip pat galima rasti 4 stūmoklių priekines stabdžių apkabas ir 2 stūmoklių galines stabdžių apkabas.