Iš pradžių, naujasis motoras bus montuojamas tik į „Cee'd GT Line“ modelius. Jis papildys pakankamai kuklią „Kia“ variklių gamą ir pakeis „Euro 6“ reikalavimų neatitinkantį motorą.
Naujasis 3 cilindrų variklis išvysto, priklausomai nuo pasirinktos versijos, 100 arba 120 arklio galių. Tiek viena, tiek kita motoro versija išvystys maksimalų 172 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant 1500 - 4000 aps/min. diapazone.
„Kia“ inžinieriai norėdami sukurti efektyvų mažo darbinio tūrio variklį, naująjį motorą aprūpino naujos kartos purkštukais, kurių spaudimas siekia net 2900 psi. Šis rodiklis neprilygsta dyzeliniams motorams, tačiau tai žymiai didesnis spaudimas nei senesnės kartos benzininiuose motoruose.
„Kappa“ vardu pavadintas motoras taip pat turi ne vieną, bet du termostatus. Dviejų termostatų pagalba variklio blokas ir variklio galva aušinama atskirai.
Kalbant apie likusią „Kia Cee'd“ modelių gamą, joje bus 1.4 litro „MPI“ ir 1.6 litro „GDI“ benzininiai motorai ir 1.6 litro „CRDI“ dyzelinis agregatas išvystantis 110 arba 128 arklio galias.