• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kadaise 3 cilindrų varikliai buvo tinkami tik motociklams ir „Kei“ tipo japoniškiems automobiliams. Tačiau besikeičiančios automobilių industrijos tendencijos, kiekvieną vairuotoją pripratins prie kompaktiškų, taupių ir efektyvių benzininių variklių, kurie turi vos 3 cilindrus.
„Ford“ savo modelių gamoje turi 1.0 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ motorą, „BMW“ į daugelį  savo gaminamų modelių montuoja 1.5 litro benzininius agregatus. Dabar atėjo eilė korėjietiškų automobilių gamintojos eilė.
Frankfurto automobilių parodoje, „Kia“ pristatė naujausią savo inžinierių kūrinį - 1.0 litro, 3 cilindrų benzininį motorą, kuris daugelio kompanijos specialistų yra vadinamas „Kappa“ vardu.

Kadaise 3 cilindrų varikliai buvo tinkami tik motociklams ir „Kei“ tipo japoniškiems automobiliams. Tačiau besikeičiančios automobilių industrijos tendencijos, kiekvieną vairuotoją pripratins prie kompaktiškų, taupių ir efektyvių benzininių variklių, kurie turi vos 3 cilindrus.
„Ford“ savo modelių gamoje turi 1.0 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ motorą, „BMW“ į daugelį  savo gaminamų modelių montuoja 1.5 litro benzininius agregatus. Dabar atėjo eilė korėjietiškų automobilių gamintojos eilė.
Frankfurto automobilių parodoje, „Kia“ pristatė naujausią savo inžinierių kūrinį - 1.0 litro, 3 cilindrų benzininį motorą, kuris daugelio kompanijos specialistų yra vadinamas „Kappa“ vardu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Iš pradžių, naujasis motoras bus montuojamas tik į „Cee'd GT Line“ modelius. Jis papildys pakankamai kuklią „Kia“ variklių gamą ir pakeis „Euro 6“ reikalavimų neatitinkantį motorą.
Naujasis 3 cilindrų variklis išvysto, priklausomai nuo pasirinktos versijos, 100 arba 120 arklio galių. Tiek viena, tiek kita motoro versija išvystys maksimalų 172 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant 1500 - 4000 aps/min. diapazone.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


„Kia“ inžinieriai norėdami sukurti efektyvų mažo darbinio tūrio variklį, naująjį motorą aprūpino naujos kartos purkštukais, kurių spaudimas siekia net 2900 psi. Šis rodiklis neprilygsta dyzeliniams motorams, tačiau tai žymiai didesnis spaudimas nei senesnės kartos benzininiuose motoruose.
„Kappa“ vardu pavadintas motoras taip pat turi ne vieną, bet du termostatus. Dviejų termostatų pagalba variklio blokas ir variklio galva aušinama atskirai.
Kalbant apie likusią „Kia Cee'd“ modelių gamą, joje bus 1.4 litro „MPI“ ir 1.6 litro „GDI“ benzininiai motorai ir 1.6 litro „CRDI“ dyzelinis agregatas išvystantis 110 arba 128 arklio galias.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų