• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš maždaug penkerius metus „Kia“ kompanijos demonstruota pažanga stebino net ir pačius didžiausius skeptikus. Tačiau augantis „Kia“ markės automobilių pripažinimas visoje Europoje privedė iki kelių sankirtos, kurioje reikia pasirinkti vieną iš dviejų kelių.
Kompanijos vadovai turėjo pasirinkti ar „Kia“ turi išlaikyti tą patį laivo kursą ir išlaikyti visuomenėje dabar vyraujančią nuomonę apie šio gamintojo automobilius ar rizikuoti ir dar kartą visus nustebinti su visiškai nauju, nieko bendro su anksčiau gamintu modeliu neturinčiu įpėdiniu.

Prieš maždaug penkerius metus „Kia“ kompanijos demonstruota pažanga stebino net ir pačius didžiausius skeptikus. Tačiau augantis „Kia“ markės automobilių pripažinimas visoje Europoje privedė iki kelių sankirtos, kurioje reikia pasirinkti vieną iš dviejų kelių.
Kompanijos vadovai turėjo pasirinkti ar „Kia“ turi išlaikyti tą patį laivo kursą ir išlaikyti visuomenėje dabar vyraujančią nuomonę apie šio gamintojo automobilius ar rizikuoti ir dar kartą visus nustebinti su visiškai nauju, nieko bendro su anksčiau gamintu modeliu neturinčiu įpėdiniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Kitaip negu „Volkswagen“, kuri labai bijo įvairiausių eksperimentų, netikėtai Europoje išpopuliarėję „Kia“ automobiliai nuolatos keičiasi, stengiasi prisitaikyti prie šiuolaikinių tendencijų. Ne išimtis yra ir Frankfurto automobilių parodoje pademonstruotas visiškai naujas „Kia Sportage“.
Atsižvelgdami į pagrindinių konkurentų padarytus ėjimus, korėjiečiai sukūrė „Sportage“ įpėdinį, kuris už senąjį modelį tapo 40 mm ilgesnis ir pasižymi 30 mm ilgesne ratų baze, kurios ilgis dabar siekia 2670 mm. Vis dėlto, daugiausiai diskusijų sukėlė naujojo modelio išvaizda, o tiksliau - priekinė „Sportage“ dalis, kuri daugeliui priminė kelis kartus brangesnį ir ištaigingesnį automobilį. Kokį? Visi kaip susitarę, eidami pro šalį minėjo „Porsche Cayenne“ vardą.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Kaip ir ankstesnioji modelio karta, taip ir naujoji siekia potencialius pirkėjus suvilioti išskirtine, akį traukiančia automobilio išvaizda. Tačiau šį kartą „Kia“ dizaineriai nusprendė surizikuoti ir automobiliui suteikti agresyvesnio, raumeningesnio visureigio formas. Jos labiausiai išryškėja pažvelgus į priekinę „Sportage“ dalį, kurioje dominuoja milžiniškos radiatoriaus grotelės.
Atvėrus automobilio duris ir įžengus į naujos kartos „Sportage“ interjerą - neišvysite jokių eksperimentų. Automobilio viduje vyrauja geros kokybės, malonios liesti apdailos medžiagos. Tuo tarpu interjero dizainas yra kur kas konservatyvesnis nei vos prieš keletą momentų nagrinėtas eksterjeras.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Naujoji „Sportage“ modelių šeimyna bus komplektuojama su vienu iš keturių benzininių arba dyzelinių variklių. Pačios prieinamiausios versijos bus aprūpintos 1.6 litro, 132 arklio galias ir 161 Nm sukimo momentą išvystančiu benzininiu motoru. Vienu laipteliu aukščiau - 1.7 litro turbo-dyzelinis motoras išspaudžiantis 115 arklio galių.
Dyzelinių variklių gamoje taip pat bus 2.0 litrų, 4 cilindrų agregatas, kuris priklausomai nuo pasirinktos „Sportage“ modifikacijos išvystys 136 arklio galias ir 373 Nm sukimo momentą arba 184 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą.
Pati prašmatniausia „Kia Sportage“ versija - „Sportage GT Line“ nuo savo brolių išsiskirs kitokio dizaino priekiniu ir galiniu buferiais, slenksčiais, didesnio skersmens ratlankiais ir 1.6 litro, 4 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kurio pajėgumas sieks 177 arklio galias ir 265 Nm sukimo momentą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų