„Jau seniai galvojome, kad Azija yra patraukli kryptis skleisti savo kūrybą. Tad atsivėrus durims, negalėjome nepasinaudoti galimybe čia įžengti,“ – sako grupės nariai.
KEYMONO su „W-Music“ atstovais susipažino praėjusiais metais per tarptautinę MIDEM parodą. Pasirašyta sutartimi buvo sutarta dėl grupės kūrybos sklaidos visos Kinijos mastu. Tokias pačias sąlygas pažadėjo ir didžiausi muzikos platintojai Korėjoje „Feel Music/Music Aroma“.
Abi kompanijos užsiima įvairių atlikėjų kūrybos platinimu skaitmeninėje erdvėje.
„W-Music“ taip pat dirba su filmų garso takeliais (tarp žymiausių - Jackie Chan'o filmai), rengia festivalius ir įvairius koncertus. Tai Kinijos vyriausybės remiama kompanija, kuri tarptautiniu mastu turi tokius partnerius kaip „Universal Music Group“, „Emperor Entertainment Group“ ir kitus. „Feel Music/ Music Aroma“ partneriai tarptautinėje rinkoje – „Kudos Records“, „Good To Go / Groove Attack“, N.E.W.S. NV ir daugelis kitų.
„Matome dideles perspektyvas, kadangi pavyko sutikti rimtus ir įtakingus partnerius. Dabar teliko tikėtis, kad Kinijos ir Korėjos muzikos mylėtojai šiltai priims mūsų muziką,“ – teigia KEYMONO nariai.
Muzikantai atvirauja, kad derybos su muzikos platintojais, bendri projektai su užsienio atlikėjais ir, žinoma, intensyvus trečiojo albumo įrašinėjimas – pagrindinės priežastys, kodėl KEYMONO koncertai Lietuvoje darosi vis retesni. Vis dėlto grupė žada su ištikimiausiais savo muzikos mylėtojais susitikti jau spalio 12 d. gyvos muzikos klube „Tamsta“, Vilniuje.