Dar 1937 m. Berlyno automobilių bei motociklų parodoje „Opel“ pristatė du naujus modelius „Super 6“ ir „Admiral“ su tam laikotarpiui pažangia konstrukcija. Originalaus dizaino, vidutinės prabangos modelyje „Super 6“ buvo montuojamas 6 cilindrų, 2,5 l, 55 AG variklis. Tuo tarpu „Lux“ klasės „Admiral“ modelyje buvo panaudotas 3,6 l, 6 cilindrų, 75 AG variklis. Abu šie agregatai turėjo tą pačią konstrukcinę ypatybę – viršutinius vožtuvus, įmontuotus cilindrų galvutėse. Tiek „Super 6“, tiek ir „Admiral“, vožtuvus valdė velenėlis, varomas dantratinės pavaros.
3,6 litro vienaeilis šešių cilindrų, 75 AG galios variklis (nuotr. Gamintojo)
Naujų modelių pristatymas sutapo su „Opel“ 75-rių metų jubiliejumi. „Super 6“ praskynė kelią populiariam „Opel“ modeliui „Kapitan“, kuris 1938 m. rinkoje debiutavo su moderniu 2,5 l varikliu. Didesnio „Admiral“ modelio debiutas sugrąžino „Opel“ į prabangių automobilių segmentą bei tapo prabangių automobilių gamybos pagrindu Riuselsheime.
Tvirti varikliai ir patrauklūs kėbulo kontūrai
Trumpos stūmoklių eigos, 2,5 l, 6 cilindrų, 55 AG variklis „Super 6“ leido išvystyti maksimalų 117 km/h greitį. Be to, buvo labai svarbus ir 100 km/h kreiserinis greitis, nes tinkamumas važiuoti greitkeliais buvo pagrindinis modernaus automobilio ano meto bruožas. Variklis veikė stabiliai esant dideliems sūkiams ir turėjo nemažą sukimo momentą. To meto automobilio katalogas pabrėžė stipriąsias „Super 6“ puses, kaip ir šiuolaikiniuose reklaminiuose leidiniuose buvo rašoma, kad „savybės, kurios buvo siūlomos tik brangiuose sportiniuose modeliuose, debiutavus „Super 6“, dabar yra ir vidutinės klasės automobilių segmente“.
1937 m. „Opel Super 6“ (nuotr. Gamintojo)
Savo laiku, „Super 6“ tapo alternatyva sportiniam automobiliui. Taip pat, „Super 6“ pagrindu sukuriamas 65 AG automobilis, pritaikytas važiuoti bekele, kuris bekelių ir ilgų distancijų lenktynėse pelnė ne vieną apdovanojimą, tarp jų – ir „Tarptautinį Vokietijos Alpių ralio„ trofėjų. Klientai galėjo rinktis keturių durų sedaną ar užsisakyti kabrioletą. Nuo 1938 m. pradžios pasirodo dviejų durų sedanas.
Skirtingai nei „Opel Olympia“, kuri pirmąsyk buvo pristatyta 1935 metais su laikančiosios konstrukcijos kėbulu, „Super 6“ buvo gaminamas su klasikine važiuokle ir atskirais agregatais. Tai buvo labai priimtina nepriklausomiems kėbulų gamintojams tokiems kaip, „Hebmuller“, „Autenrieth“, „Buhne“ ar „Glaser“, kurie pagal specifikacijas projektavo dviviečius ar kabrioleto kėbulus „Super 6“ modeliui. To meto „Super 6“ reklaminis šūkis buvo: „galingi varikliai, patrauklūs kontūrai“.
„Art deco“ stiliaus atspindžiai automobiliuose
„Opel Super 6“ (nuotr. Gamintojo)
Kartu su vidutinės klasės „Super 6“ rinkoje pasirorė ir naujas prabangus „Opel“ modelis „Admiral“ rinkoje pasirodė drauge su vidutinės klasės „Super 6“. Naujojo flagmano dizainas ir stilingas salonas publikai darė stiprų įspūdį. Automobilis išsiskyrė aptakiomis linijomis, o dizaino idėjų semtasi iš „Art deco“ meno stiliaus. Prabangiausias „Opel“ modelis pavadintas „Admiral“ vardu. Elegantiška sedano versija kainavo 6500 Vokietijos markių, o keturių durų kabrioletas – 7000 markių.
„Super 6“ buvo gaminamas su sukimui atspariu kėbulu, todėl kėbulų gamintojai galėjo kurti savitą dizainą. Važiavimo komfortą užtikrino „nepriklausomas spyruokliavimas“ ir atskira priekinių ratų pakaba. Tuo metu vadinamą „suderintą „Opel“ pakabą“, papildė hidrauliniai amortizatoriai bei stabilizatoriai. „Banjo“ konstrukcijos galinė ašis buvo komplektuojama su pusiau elipsine pakaba, kuri taip pat turėjo hidraulinius amortizatorius.
1937 m. „Opel Admiral“ (nuotr. Gamintojo)
Į „Admiral“ buvo montuojamas 6 cilindrų, 3,6 l, 75 AG variklis. „Opel“ skelbė, kad maksimalus automobilio greitis yra 132 km/h, o kruizinis greitis greitkelyje svyruoja nuo 110 km/h iki 115 km/h. Spalvingame „Opel“ kataloge buvo rašoma: „derinant grožį ir galią, tobulumas pasiektas“. Dėl „Admiral“ variklio stabilumo ir patikimumo vėliau jis buvo montuojamas ir į „Opel“ sunkvežimius „Blitz“, kurių keliamoji galia siekė 3 tonas.
„Opel Admiral“ interjeras (nuotr. Gamintojo)
Gamykloje surinkus 6 404 „Admiral“ automobilių, 1939 m. jų gamyba nutraukiama dėl karo veiksmų. „Opel“ skvarba į prabangių automobilių segmentą tęsiama po karo – atnaujinama „Kapitan“ ir „Admiral“ modelių gamyba. Pirmasis pokarinis „Kapitan“ nuo surinkimo linijos nurieda 1948 m., o 1970 m. vėlyvą pavasarį populiarių sėkmingųjų „Super 6“ ir „Kapitan B“ modelių gamyba nutraukiama galutinai.