1 ) BMW M3 E30 pikapas
Kai pasauliui buvo pristatyta pirmoji „BMW M3“ modelio karta, automobilį sukūrę „BMW M“ divizijos inžinieriai nuolatos ieškojo būdų kaip praplėsti sportiško modelio gamą. „BMW M“ divizijos specialistai koncerno vadovams siūlė įvairiausias idėjas, tačiau kol didžioji dauguma inžinierių galvojo kaip patenkinti „BMW“ pirkėjų poreikius, vienas divizijos darbuotojas nusprendė sukonstruoti „BMW M3“ pikapą, kuriuo būtų galima vežioti įrankius ir automobilių komponentus. Trumpai tariant - vienas narsuolis pasiūlė sukurti greitą darbinį arklį, kuriuo galėtų naudotis visi „BMW M“ divizijos darbuotojai.
Didžioji dalis „BMW M“ divizijos darbuotojų šia idėja susižavėjo ir labai greitai į dirbtuves atvežtas 3 serijos „BMW“ kabrioletas buvo transformuotas į grynakraujį „BMW M3“ pikapą.
Iš pradžių automobilis turėjo 2,0 litrų, keturių cilindrų motorą, sugebėjusį išvystyti 192 arklio galias, tačiau vėliau projekto autoriai nusprendė 2,0 litrų jėgos agregatą pakeisti į 2,3 litro darbinio tūrio motorą, išvystantį 200 arklio galių.
Įdomu yra tai, jog „BMW M3“ pikapas įvairiems divizijos darbuotojų poreikiams buvo naudojamas daugiau nei 26 metus ir į pensiją buvo išleistas prieš keturis metus. Per šį ilgą tarnybos laikotarpį „BMW M3“ pikapas pareikalavo laiku keisti tepalus, stabdžių kaladėles ir kitas natūraliai nusidėvinčias detales.
2 ) BMW M3 E36
Dabar „BMW“ koncerno vadovai stengiasi įtikti įvairiausio plauko pirkėjams ir pasiūlyti plačią modelių gamą, tačiau prieš porą dešimtmečių situacija buvo kitokia. „BMW“ automobilius tuomet galėjo įsigyti tik vyresnio amžiaus pirkėjai, tuo tarpu jaunesni ir mažesnes pajamas turintys automanai turėjo ieškoti alternatyvų.
Pasirodžius „E36“ hečbekui, „BMW M“ divizijos specialistams kilo geniali idėja - sukurti „M3“ su hečbeko kėbulu, kuri būtų pigesnė už sedaną ar kupė. Šią idėja palaikė ir „BMW“ koncerno vadovai, kurie skyrė finansavimą „E36 M3“ hečbeko projektui.
Kompaktiškas hečbekas buvo aprūpintas tais pačiais agregatais ir komponentais kaip ir „BMW M3“ sedanas. Priekyje buvo sumontuotas 3,2 litro, 6 cilindrų, 321 arklio galią išvystantis motoras, kuris šiam hečbekui suteikė stulbinančias dinamines savybes. Kadangi automobilis svėrė vos 1,3 tonos (150 kilogramų mažiau negu sedanas), kompaktiškas hečbekas buvo dinamiškesnis, azartiškesnis ir žvitresnis už savo brolius.
3 ) BMW M3 E46 Touring
Dar vienas ypatingas projektas, kuris buvo sukurtas „BMW M“ divizijos specialistų iniciatyva. Stebėdami kaip „Audi“ universalai sugeba įsitvirtinti sportiškų ir greitų universalų segmente, „BMW M“ divizijos inžinieriai taip pat norėjo didžiulio pyrago dalies.
Bene didžiausias ir sunkiausias uždavinys - sukurti tokį patį dinamišką ir įtraukiantį automobilį, kuris niekuo nenusileistų „BMW M3“ kupė ar kabrioletui. Po daugybės modifikacijų ir bandymų, „BMW M“ divizijos inžinieriams pavyko sukurti pilnavertį „BMW M“ šeimos atstovą su talpia bagažine, tačiau paskutinę akimirką „BMW“ koncerno vadovai nusprendė, jog „M3“ universalas nėra vertas gauti bilieto į serijinę gamybą.
4 ) BMW M3 E92 pikapas
Net neabejojame, kad daugelis automanų šį „BMW M“ divizijos projektą atsimena iki šiol. 2011 metais pademonstruotas automobilis buvo sukurtas tik dėl pramogos. „BMW M“ divizijos inžinieriai iš pradžių svarstė apie šio modelio serijinę gamybą, tačiau automobiliui pradėjus įgauti pavidalą, šios idėjos buvo atsisakyta.
Įdomu yra tai, jog būtent šis modelis pakeitė 26 metus tarnavusį „BMW M3 E30“ pikapą.