• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seni, prašmatnūs ir galingi vokiški automobiliai turi kažką tokio, ko rankomis nepačiupinėsi. Ypač, jeigu kalbame apie S klasės Mercedes Benz. 
Nuo pat šešto dešimtmečio pradžios, S klasės Mercedes Benz visame pasaulyje buvo žinomas kaip geriausias tokio tipo sedanas. Žinoma, per šešiasdešimties metų laikotarpį buvo atsiradę daugybę įvairiausių konkurentų, tačiau ne vienas iki šiol nesugebėjo pranokti pažangiausio ir technologiškai pranašiausio Mercedes Benz modelio.
Kiekviena modelio karta pasauliui pasiūlydavo kažką naujo. Pavyzdžiui, W116 modelis buvo vienas pirmųjų automobilių pasaulyje turėjusių ABS sistemą, W126 buvo pirmasis automobilis turėjęs saugos diržų įtempėjus, tad kuo ypatingas W140? Ar turite laisvą minutėlę, nes inovacijų sąrašas nemažas.
W140 buvo pirmasis automobilis turėjęs dvigubus langus, kurie ne tik pagerindavo garso izoliaciją, bet ir pasunkindavo vagims įsibrovimo procesą į automobilį. Kitas, patogus ir daugelio šiuo metu naudojamas išradimas - elektra valdomi ir užlenkiami veidrodėliai, šildomi valytuvai, dviejų zonų klimato kontrolę, savaime prisispaudžiančios durys ir bagažinė... Tai tik keletas privalumų, kuriuos pasaulis pirmą kartą išvydo pasirodžius W140.

Seni, prašmatnūs ir galingi vokiški automobiliai turi kažką tokio, ko rankomis nepačiupinėsi. Ypač, jeigu kalbame apie S klasės Mercedes Benz. 
Nuo pat šešto dešimtmečio pradžios, S klasės Mercedes Benz visame pasaulyje buvo žinomas kaip geriausias tokio tipo sedanas. Žinoma, per šešiasdešimties metų laikotarpį buvo atsiradę daugybę įvairiausių konkurentų, tačiau ne vienas iki šiol nesugebėjo pranokti pažangiausio ir technologiškai pranašiausio Mercedes Benz modelio.
Kiekviena modelio karta pasauliui pasiūlydavo kažką naujo. Pavyzdžiui, W116 modelis buvo vienas pirmųjų automobilių pasaulyje turėjusių ABS sistemą, W126 buvo pirmasis automobilis turėjęs saugos diržų įtempėjus, tad kuo ypatingas W140? Ar turite laisvą minutėlę, nes inovacijų sąrašas nemažas.
W140 buvo pirmasis automobilis turėjęs dvigubus langus, kurie ne tik pagerindavo garso izoliaciją, bet ir pasunkindavo vagims įsibrovimo procesą į automobilį. Kitas, patogus ir daugelio šiuo metu naudojamas išradimas - elektra valdomi ir užlenkiami veidrodėliai, šildomi valytuvai, dviejų zonų klimato kontrolę, savaime prisispaudžiančios durys ir bagažinė... Tai tik keletas privalumų, kuriuos pasaulis pirmą kartą išvydo pasirodžius W140.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

400794_162514687258944_1113713406_n


Su šios istorijos herojumi - Kęstučiu, susipažinome visai netikėtai. Vieną dieną, vyras mums atsiuntė savo automobilio nuotrauką, mes ją pasidalinome su kitais automanais ir tai buvo tik pati pradžia. Pradėjome kalbėti apie galimybę susitikti ir iš arčiau pasižiūrėti į jo taip mylimą vokišką sedaną. Buvome nustebinti, nes Kęstučio atsakymas buvo ne tik teigiamas, bet ir pilnas entuziazmo.
Kęstutis yra vienas iš tų žmonių, kuris yra ištikimas vienai markei. Dar prieš tai, kai banginis atplaukė į vyro garažą, Kęstutis džiaugėsi įvairiausiais Mercedes Benz markės modeliais, vis dėlto, svajonių automobiliu visada buvo S klasės Mercedes Benz. Ir ne bet koks, bet W140 su aštuonių cilindrų motoru ir šiek tiek prailginta ratų baze.
Prireikė nemažai laiko surasti tinkamą egzempliorių, tačiau praėjusiais metais Kęstutis pagaliau įgyvendino savo svajonę. Į vyro rankas pakliuvo sidabrinės spalvos, prailgintas S klasės sedanas su V8 motoru.

REKLAMA

249106_216626608514418_1714130017_n


Kaip ir kiekviena svajonė, taip ir Kęstučio W140-tukas turėjo defektų. Ne pirmos jaunystės sedanas turėjo nemažai kėbulo defektų. Teko keisti visas duris, nes jos buvo pažeistos korozijos. Taip pat reikėjo pakeisti visas odines sėdynes, nes jos jau demonstravo norą išeiti į pensiją. Bet ar kiekvienas automanas mylintis savo automobilį taip lengvai atsisėda pailsėti ant sofos prie televizoriaus? Tikrai ne.
Nereikėjo ilgai laukti, kai Kęstutis nusprendė savo automobilį šiek tiek pakeisti ir atnaujinti. Kalbame ne tik apie naujų detalių pirkimą, bet ir apie perdažymą ir privesti automobilį iki nepriekaištingo stovio.

REKLAMA
REKLAMA

1381461_219008304942915_777247104_n


Mums šis projektas-atnaujinimas labai primena Tomą, kurio garaže stovi keletas BMW markės automobilių. Vienas iš jų - 7 serijos BMW, kuris taip pat saugomas, mylimas ir prižiūrimas, tačiau tuo pačiu turi keletą modernių potėpių, kurie paverčia jį išskirtiniu.
Ar Kęstutis padarė tą patį? Ne, tačiau ar tokiam Mercedes Benz reikia pažemintos pakabos ar BBS ratlankių? Kaip matote patys, Kęstutis yra klasikos mėgėjas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

601784_220208654822880_1434145813_n


Gaila, bet nespėjome padaryti deramos fotosesijos, nes Kęstutis turėjo išvykti iš Lietuvos, tačiau ateityje pakviesime prieš „Automanas“ objektyvą papozuoti ne tik Kęstučio, bet ir dviejų jo draugų „banginius“.



Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu :
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis
„Facebook“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų