Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kodėl niekas neįkala dviratininkams į galvas, kad per pėsčiųjų perėją dviratį reikia varytis, o ne važiuoti??... KET aiškiai yra parašyta, tačiau jų neskaito nei tėvai nei moko vaikus kaip reikia elgtis. Jau taip yra nutikę ne kartą, deja pasekmės liūdnos...
Bet kokiu atveju gaila jauno zmogaus, uzuojauta artimiesiams. Vairuoju kasdien, jau nuo 94m, turiu visas kategorijas. Ir kasdien po kelis kartus tenka pamatyti i pereja ivaziuojancius su dviraciais ir paspirtukais. Juk aiskiai KET parasyta VESTIS, o ne vaziuoti per pereja. Pestysis ar dviratininkas jeigu greitai sugalvoja pereja kirsti vaziuojamaja dali, begdamas ar nenulipes nuo dviracio, ko pasekoje varuotojai fiziskai neturi galimybes sustabdyti transporto priemones, ir buna numustas, tokioje situacijoje vairuotojo kaltes absoliuciai as neiziuriu. Cia as ne apie sita nelaime, apie visas.
@Ilgas. Nesvarbu kas parasyta. KET yra teises islaikusiui, o ne 11-metu berniukui.
Anglijoje yra tvarka - saugai pescia ar dviratininka kaip savo aki. Ne jis turi ‘saugotis’, o tu ji. Ir to pasekoje yra tvarka.
Nėra perbėga ar pervaža.Bet kokiu atveju pėstysis turi sustoti,įsitikinti,kad jį mato ir praleidžia,ir tik tada eiti per važiuojamąją kelio dalį...
@Perėja Kaip ir vairuotojas turi priletint ir reikalui speti sustoti, nekaltintu nieko, pats vairuoju, beje labai gaila
@Perėja Policija apsi...ribojo tik greičio matuoklių gausinimu.Mieste viskas palikta savieigai-nemažai vairuotojų tuo naudojasi.Nebaudžiamumas skatina visuomenės neigiamą nuomonę apie policijos darbą.Pavojingi manevrai,posūkiai posūkiuose,viena akis ekrane,kita kelyje...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų