Kelionių organizatoriams pradėjo trūkti klientų arba agentūros tiesiog po truputį virsta labdaros organizacijomis.
Mat dažname kelionės skelbime nurodoma pradinė kaina užbraukiama, o šalia kartais įrašoma net tūkstančiais litų mažesnė, rašo dienraštis „Lietuvos Rytas“.
„Ne kainos mažesnės, o išpardavimai masiškesni“, – padėtį aiškina agentūros „Baltic Clipper“ generalinis direktorius Romas Vitkauskas.
Iki šiol agentūros kelialapių išpardavimus, vadinamus paskutinės minutės siūlymais, rengdavo kartą per mėnesį, o dabar pardavėjai priversti patrauklias akcijas rengti dažniau – kas dvi savaites.
Nuolaidos, kurias tikina taikantys kelionių rengėjai, išties įspūdingos. Tiesa, šiemet kai kurių kelionių pradinė kaina, palyginti su pernykšte ar užpernykšte, yra keliais šimtais litų didesnė.
Parduodant pigiau mažėja ir organizatorių pelnas. Tačiau tai padeda apsisaugoti nuo dar didesnių nuostolių – verčiau parduoti kelialapį beveik už nakvynės viešbutyje kainą nei skraidinti apytuštį lėktuvą.