Ieškinys pateiktas didėjant susirūpinimui dėl ekstremalios turbulencijos, o vienas ekspertas anksčiau leidiniui „Business Insider“ sakė, kad tokių atvejų daugėja dėl visuotinio atšilimo.
Įgula keleivių neįspėjo apie galimą turbulenciją
G. Severoni, kuris sėdėjo vietoje prie praėjimo, ieškinyje teigė, kad eilės viduryje sėdintis kaimynas paprašė jo atsistoti, kad galėtų nueiti į tualetą.
Ieškinyje teigiama, kad kai G. Severoni žengė į praėjimą, kad kitas keleivis galėtų praeiti, lėktuvas susidūrė su „stipria turbulencija“, todėl vyras nukrito ant grindų ir susilaužė kairės kulkšnies šeivikaulį. Lėktuvo įgula nenurodė keleiviams likti sėdėti ir užsisegti saugos diržus, kol G. Severoni nenukrito.
Ieškinyje „American Airlines“ kaltinama, kad neišvengė turbulencijos duobės, tinkamai neįspėjo keleivių ir pažeidė federalinės aviacijos taisykles.
Turbulencija vis labiau baugina
Po to, kai gegužės mėnesį mirė „Singapore Airlines“ lėktuvo keleivis, stipri turbulencija kelia vis didesnį susirūpinimą oro linijų bendrovėms ir keliautojams.
Aviacijos bendrovės ėmėsi priemonių, kad keleiviai būtų apsaugoti nuo staigių smūgių, be kita ko, sugriežtino saugos diržų naudojimo taisykles ir naudojo dirbtinį intelektą turbulencijai prognozuoti.
Tačiau vis dar sunku tiksliai numatyti, kada įvyks turbulencija, o vienas buvęs pilotas įspėjo, kad keleiviai visada turėtų būti prisisegę saugos diržus skrydžio metu, nes sutrikimai ore gali būti netikėti.