„Titanike“ buvo visko, ko galėjo įsigeisti pirmąja klase plaukę turtingi ir garsūs keleiviai: 800 ryšelių šviežių šparagų, 36 000 apelsinų, 1 000 butelių vyno, 8 000 cigarų ir daugiau nei 34 000 kg šviežios mėsos.
Tiesa, prabanga laineryje galėjo mėgautis ne tik gurmanai: „Titanike“ buvo pirmasis kada nors laive įrengtas plaukimo baseinas (tiesa, prieinamas tik pirmosios klasės keleiviams), turkiškos pirtys ir persiška kavinė, kuriai buvo pasamdytas specialus personalas iš Prancūzijos. Buvo net tamsusis kambarėlis nuotraukoms ryškinti.
Tačiau „Titanike“ taip pat buvo žmonių bei įvykių, kurių istorijos net dabar, praėjus lygiai šimtui metų nuo tos lemtingos 1912-ųjų balandžio 15-osios nakties, kai Šiaurės Atlante laineris susidūrė su ledkalniu, lieka mažai žinomos. Pavyzdžiui:
• iš skęstančio „Titaniko“ gelbėjimosi valtimis paspruko du pagrobti vaikai. Jų tėvas Mikelis Navratilas pagrobė juos iš motinos, su kuria tuo metu bylinėjosi dėl atžalų globos, ir išgalvotais vardais nupirko bilietus kelionei į Ameriką. M. Navratilas nuskendo, jo vaikai buvo perduoti atgal motinai.
• du profesionalūs lošėjai – Dokas Ouvenas ir Kidas Houmeris, – persirengė moterimis, kad patektų į gelbėjimosi valtis.
• viena iš „Titaniko“ keleivių po išsigelbėjimo turėjo gydytis lūžusius šonkaulius, nes laipinant žmones į valtis ant jos užkrito solidaus sudėjimo vokiečių kilmės amerikietis daktaras Henris Viljamas Frauentalis.
• kartu su „Titaniku“ nuskendo keturios dėžės opijaus. Jo savininkas taip niekada ir nebuvo išaiškintas, bet, manoma, jog narkotikai priklausė amerikiečiui milijonieriui Džonui Džeikobui Astorui, kurio šeimos verslas apėmė ir prekybą opijumi.
• kvepalų kūrėjas iš Mančesterio Anglijoje Adolfas Salfeldas „Titaniku“ gabeno 65 naujų kvepalų pavyzdžius. Išgelbėti pavyko 63.
• iš 705 katastrofą išgyvenusių žmonių 8 nusižudė. Viena jų – Anė Robinson – buvo laivo stiuardė. Ji tais pačiais metais iššoko iš kito laivo, kuriame tarnavo, ir nuskendo Bostono uoste.
• gelbėjimosi valtį Nr. 8 irklavo Noelė Lesli, Roto grafienė, padėjusi išlaikyti ramybę ir tvarką tarp išsigelbėjusiųjų, o paskui visą gyvenimą paskyrusi rūpinimuisi po „Titaniko“ katastrofos našlaičiais likusiais vaikais ir našlėmis. Tiesa, katastrofos naktį minėtos valties keleiviai nubalsavo negrįžti prie skęstančio laivo ir nebandyti išgelbėti daugiau žmonių.
• vieno iš „Titaniko“ karininkų šuo Rigelis tris valandas praleido vandenyje ieškodamas savo šeimininko. Ištikimasis keturkojis galiausiai padarė gerą darbą – įspėjo pagalbon skęstantiesiems atplaukusį laivą „Karpatija“, kad tiesiai po jo priekiu dreifuoja žmonių pilna gelbėjimosi valtis – dar kelios minutės ir ji būtų apvirtusi.