Kėdainiuose – naktinio greičio šou | tv3.lt
  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pramoniniame Kėdainių kvartale naktį iš šeštadienio į sekmadienį bus surengtos itin retai pasitaikančio formato lenktynės: „Kėdainiai RuN 2/3“ greituminio slalomo-sprinto entuziastai susikaus visiškoje tamsoje.
Idėjos sumanytojai  iš Kauno technologijų kolegijos „KTK Racing division“ bei „Autoralio“ klubų ir Kėdainių savivaldybės teigia norį išnaudoti naujutėlį asfaltą laisvosios ekonominės zonos privažiuojamuosiuose keliuose, kol čia dar nepradėjo karaliauti gamybininkai. Pirmojo iš numatytų  trijų etapų startas gegužės mėnesį patvirtino pačias optimistiškiausias prognozes, kad ši vieta bus patraukli greičio mėgėjams. Tąkart į Kėdainius susirinko 70 sportininkų, išsidalinusių septynis Kėdainių mero įsteigtų apdovanojimų komplektus, atsiliepimai apie varžybas ir jų organizatorių dėmesį smulkmenoms buvo išskirtinai pozityvūs.
„KTK Racing division“ klubo vadovas Povilas Bonkevičius spėja, kad šįkart dalyvių bus arti 100. Likus savaitei iki starto į „Jaunimo-vaikų iki18 m), „Damų“, SG-1 (varikliai iki 1600 ccm), SG-2 (varikliai nuo1600 iki 2000 ccm), SG-3  (varikliai nuo 2001 iki 3000 ccm), SG-3 2 (varikliai nuo 3001 ccm) bei „Laisvą“ klases buvo užsiregistravę 65 sportininkai. Tačiau galutinis sąrašas tradiciškai paaiškėja tik varžybų dieną ir būna gerokai ilgesnis.
„Sąlygos mūsų lenktynėse iš tiesų labai patrauklios: maksimaliai išnaudoję keturių –Technikos, Vandenvietės, Sandėlių ir Pažangos – gatvių atkarpas, suformavom trasą su skirtingo aštrumo posūkiai, plačiomis ir siauromis vietomis, įrengėme greičio gesinimo zonas iki kurių net silpniausiais automobiliais važiuojantys sportininkai įsibėgėdavo iki 120 km/val. greičio. Kadangi trasos konfigūracija leido vienu metu važiuoti net keliems automobiliams, sąlyginai didelis skaičius lenktynininkų visus įskaitinius važiavimus įveikė be didesnių pauzių. Šįkart viskas bus labai panašiai – tikimės, kad maždaug 2 kilometrų trasoje vidutiniškai bus sugaištama apie minutę. T. y. gaišaties neturėtų būti. Saugumo sumetimais pakeitėme tik keletą greičio gesinimo zonų, kurios bus formuojamos naudojant presuotų šiaudų rulonus“, – pasakoja P. Bonkevičius.
Atskirų klasių nugalėtojai paaiškės sumuojant 3 įskaitinius važiavimus. Laikų lygybės atveju pirmenybė atiduodama greičiausiai įveikusiam paskutinę rungtį. Visgi greituminio slalomo-sprinto „Kėdainiai RuN 2/3“ organizatoriai prognozuoja, kad didžiausią įtaką rezultatams turės tamsa.
Būtent šis faktorius geriausiai atskleidžia meistriškumo skirtumą tarp greičiausių ir lėčiausių varžybų dalyvių, nes matomumo zona sumažėja iki tokios, kokią iš nakties sugeba išplėšti žibintai, todėl orientuotis ir priimti tikslius sprendimus kur kas sudėtingiau. Ypač, jei žibintai – jų stiklai, reflektoriai ir patys šviesos šaltiniai – varžybų išvakarėse vertinami kaip „smulkmena“.
Antrojo Kėdainių greituminio slalomo-sprinto lenktynių strategai ragina tamsą išnaudoti ir išradingiau pristatant bei apipavidalinant „kovinius“ automobilius.
„Miesto gatvėse burzginsim variklius ir varžysimės ne tik kas dėl sekundžių. Šįkart bus galima laimėti specialius prizus ir už automobilio įvaizdį. Jei kažkam trūksta fantazijos, ką kaip būtų galima nuveikti, rekomenduoju peržiūrėti pirmas dvi „Greiti ir įsiutę“ dalis. Jos pilnos genialių idėjų, kaip papuošti automobilius“, – sufleruoja P. Bonkevičius.
„KTK Racing division“ klubas šioms lenktynėms parengė dar keletą siurprizų, kurių lig šiol nebuvo pasiūlę nei vieni kiti panašaus pobūdžio renginių architektai: norintieji pailsinti akis nuo tamsą karpančių automobilių žibintų šokio, galės didžiuliame ekrane žiūrėti naktinį kino filmą, pažaisti naktinį krepšinį, pasiklausyti gyvos muzikos, o ištvermingiausi maždaug nuo antros valandos nakties – pasigrožėti ugnies šou ir fakyrų pasirodymu.
Kadangi spalio mėnesį, po trečiojo „Kėdainiai RuN“  lenktynių serijos starto bus apdovanojami geriausiai visuose etapuose pasirodę lenktynininkai, šį savaitgalį bus įdomu stebėti, kaip „namų darbus“ paruošė favoritai. Pavasarį vykusiame etape SG-1 klasėje pirmavo Aurimas Margevičius, iškovojęs 25 taškus, jam iš paskos žengė Laurynas Navickas ir Klaudas Bučinskas su 20 ir 18 taškų. SG-2 klasėje dominavo Justinas Saldukas, Žydrūnas Vilčinskas ir Gytis Stalerūnas. SG-3 klasėje greičiausi buvo Andrius Bakšys, Dainius Vanagas ir Aivaras Valentinavičius. Galingiausioje, SG-4 klasėje tempą diktavo Vytis Pauliukonis, Ričardas Baubinas, Tomas Urbonavičius. Laisvojoje klasėje, kurioje galėjo važiuoti ir perdaryti automobiliai, pirmąsias vietas užėmė Dainius Vanagas, Andrius Bakšys ir Klaudas Bučinskas. Damų klasėje, aršiausios buvo Jurgita Malinauskaitė, Agnė Mažeikienė ir Kristina Kučinskaitė. Jaunimo klasėje, dalyvavę 3 vaikinai vietas pasidalino tokia tvarka: Nojus Praniulis, Karolis Kupriūnas, Paulius Šernas.
 

Pramoniniame Kėdainių kvartale naktį iš šeštadienio į sekmadienį bus surengtos itin retai pasitaikančio formato lenktynės: „Kėdainiai RuN 2/3“ greituminio slalomo-sprinto entuziastai susikaus visiškoje tamsoje.
Idėjos sumanytojai  iš Kauno technologijų kolegijos „KTK Racing division“ bei „Autoralio“ klubų ir Kėdainių savivaldybės teigia norį išnaudoti naujutėlį asfaltą laisvosios ekonominės zonos privažiuojamuosiuose keliuose, kol čia dar nepradėjo karaliauti gamybininkai. Pirmojo iš numatytų  trijų etapų startas gegužės mėnesį patvirtino pačias optimistiškiausias prognozes, kad ši vieta bus patraukli greičio mėgėjams. Tąkart į Kėdainius susirinko 70 sportininkų, išsidalinusių septynis Kėdainių mero įsteigtų apdovanojimų komplektus, atsiliepimai apie varžybas ir jų organizatorių dėmesį smulkmenoms buvo išskirtinai pozityvūs.
„KTK Racing division“ klubo vadovas Povilas Bonkevičius spėja, kad šįkart dalyvių bus arti 100. Likus savaitei iki starto į „Jaunimo-vaikų iki18 m), „Damų“, SG-1 (varikliai iki 1600 ccm), SG-2 (varikliai nuo1600 iki 2000 ccm), SG-3  (varikliai nuo 2001 iki 3000 ccm), SG-3 2 (varikliai nuo 3001 ccm) bei „Laisvą“ klases buvo užsiregistravę 65 sportininkai. Tačiau galutinis sąrašas tradiciškai paaiškėja tik varžybų dieną ir būna gerokai ilgesnis.
„Sąlygos mūsų lenktynėse iš tiesų labai patrauklios: maksimaliai išnaudoję keturių –Technikos, Vandenvietės, Sandėlių ir Pažangos – gatvių atkarpas, suformavom trasą su skirtingo aštrumo posūkiai, plačiomis ir siauromis vietomis, įrengėme greičio gesinimo zonas iki kurių net silpniausiais automobiliais važiuojantys sportininkai įsibėgėdavo iki 120 km/val. greičio. Kadangi trasos konfigūracija leido vienu metu važiuoti net keliems automobiliams, sąlyginai didelis skaičius lenktynininkų visus įskaitinius važiavimus įveikė be didesnių pauzių. Šįkart viskas bus labai panašiai – tikimės, kad maždaug 2 kilometrų trasoje vidutiniškai bus sugaištama apie minutę. T. y. gaišaties neturėtų būti. Saugumo sumetimais pakeitėme tik keletą greičio gesinimo zonų, kurios bus formuojamos naudojant presuotų šiaudų rulonus“, – pasakoja P. Bonkevičius.
Atskirų klasių nugalėtojai paaiškės sumuojant 3 įskaitinius važiavimus. Laikų lygybės atveju pirmenybė atiduodama greičiausiai įveikusiam paskutinę rungtį. Visgi greituminio slalomo-sprinto „Kėdainiai RuN 2/3“ organizatoriai prognozuoja, kad didžiausią įtaką rezultatams turės tamsa.
Būtent šis faktorius geriausiai atskleidžia meistriškumo skirtumą tarp greičiausių ir lėčiausių varžybų dalyvių, nes matomumo zona sumažėja iki tokios, kokią iš nakties sugeba išplėšti žibintai, todėl orientuotis ir priimti tikslius sprendimus kur kas sudėtingiau. Ypač, jei žibintai – jų stiklai, reflektoriai ir patys šviesos šaltiniai – varžybų išvakarėse vertinami kaip „smulkmena“.
Antrojo Kėdainių greituminio slalomo-sprinto lenktynių strategai ragina tamsą išnaudoti ir išradingiau pristatant bei apipavidalinant „kovinius“ automobilius.
„Miesto gatvėse burzginsim variklius ir varžysimės ne tik kas dėl sekundžių. Šįkart bus galima laimėti specialius prizus ir už automobilio įvaizdį. Jei kažkam trūksta fantazijos, ką kaip būtų galima nuveikti, rekomenduoju peržiūrėti pirmas dvi „Greiti ir įsiutę“ dalis. Jos pilnos genialių idėjų, kaip papuošti automobilius“, – sufleruoja P. Bonkevičius.
„KTK Racing division“ klubas šioms lenktynėms parengė dar keletą siurprizų, kurių lig šiol nebuvo pasiūlę nei vieni kiti panašaus pobūdžio renginių architektai: norintieji pailsinti akis nuo tamsą karpančių automobilių žibintų šokio, galės didžiuliame ekrane žiūrėti naktinį kino filmą, pažaisti naktinį krepšinį, pasiklausyti gyvos muzikos, o ištvermingiausi maždaug nuo antros valandos nakties – pasigrožėti ugnies šou ir fakyrų pasirodymu.
Kadangi spalio mėnesį, po trečiojo „Kėdainiai RuN“  lenktynių serijos starto bus apdovanojami geriausiai visuose etapuose pasirodę lenktynininkai, šį savaitgalį bus įdomu stebėti, kaip „namų darbus“ paruošė favoritai. Pavasarį vykusiame etape SG-1 klasėje pirmavo Aurimas Margevičius, iškovojęs 25 taškus, jam iš paskos žengė Laurynas Navickas ir Klaudas Bučinskas su 20 ir 18 taškų. SG-2 klasėje dominavo Justinas Saldukas, Žydrūnas Vilčinskas ir Gytis Stalerūnas. SG-3 klasėje greičiausi buvo Andrius Bakšys, Dainius Vanagas ir Aivaras Valentinavičius. Galingiausioje, SG-4 klasėje tempą diktavo Vytis Pauliukonis, Ričardas Baubinas, Tomas Urbonavičius. Laisvojoje klasėje, kurioje galėjo važiuoti ir perdaryti automobiliai, pirmąsias vietas užėmė Dainius Vanagas, Andrius Bakšys ir Klaudas Bučinskas. Damų klasėje, aršiausios buvo Jurgita Malinauskaitė, Agnė Mažeikienė ir Kristina Kučinskaitė. Jaunimo klasėje, dalyvavę 3 vaikinai vietas pasidalino tokia tvarka: Nojus Praniulis, Karolis Kupriūnas, Paulius Šernas.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
-->
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų