Kompanija „Starbucks“ atskleidė savo planus didinti pelną iš užsienio rinkų. JAV kavos milžinas, kuris uždirba iki 20 proc. savo pelno iš užjūrio šalių, iki šiol turėjo dvi stambias rinkas – JAV ir tarptautinę. Planuojama šias rinkas išplėsti ir išskaidyti į tris – Amerikos, Kinijos ir Azijos vandenyno bei Europos. Artimiausi ketinimai – įžengti į Indijos ir Vietnamo rinkas, rašo BBC.
„Starbucks“ teigimu, nauja restruktūrizacija turėtų pradėti funkcionuoti nuo rugsėjo pabaigos.
Pelną planuojama didinti atidarant naujus kavos tinklus Kinijoje ir Brazilijoje.
Kompanija šiuo metu valdo apie 11 tūkst. kavos restoranų JAV bei Kanadoje ir apie 6 tūkst. kitose pasaulio šalyse.
„Starbucks“ planai apima ir naujų produktų pristatymą. Sausį kompanija atsisakė žodžio „kava“ savo logotipe, tokį savo poelgį motyvuodama ketinimu išplėsti gėrimų asortimentą kavos restoranuose bei pristatyti naujų maisto produktų.