• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vos atlikus Kauno pilies žiedo rekonstrukciją 2021 metų rudenį, vairuotojai atkreipė dėmesį į pavojingą posūkį, kuris kelia ne tik stresą, bandant suvaldyti slystantį automobilį, bet ir eismo įvykius. Norėdama išspręsti problemą, Kauno savivaldybė nurodė prieš posūkį įrengti antipraslydiminę dangą, bet ši smarkiai nepadėjo, toliau fiksuojami slystantys automobiliai.

Vos atlikus Kauno pilies žiedo rekonstrukciją 2021 metų rudenį, vairuotojai atkreipė dėmesį į pavojingą posūkį, kuris kelia ne tik stresą, bandant suvaldyti slystantį automobilį, bet ir eismo įvykius. Norėdama išspręsti problemą, Kauno savivaldybė nurodė prieš posūkį įrengti antipraslydiminę dangą, bet ši smarkiai nepadėjo, toliau fiksuojami slystantys automobiliai.

REKLAMA

Vasario 28 d. „Kas vyksta Kaune“ grupėje skaitytojai pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame matyti į pilies žiedą įvažiuojantis automobilis, kuris apsisuka ant slidžios kelio dangos. Nors eismo įvykis neįvyko, bet po naujos dangos įrengimo situacija, atrodo, nei kiek nepagerėjo.

Toks atvejis – ne pirmas

„Ten visas žiedas slidžiu asfaltu nutiestas, pabandykit nuo Jonavos gatvės į tilto pusę pradėt važiuot – visada prasisuka ratai, jau nekalbu apie šitą posūkį. Kiekvieną dieną pro ten važiuoju ir visada ratai slysta. Ten technologiškai kažkas su keliu blogai padaryta, nepadeda net raudona danga“, – po vaizdo įrašu komentavo Žanas.

REKLAMA
REKLAMA

„Man irgi taip buvo ir ne vieną esu matęs, kam taip buvo“ – komentavo Martynas.

„Visur, kur naujesnis asfaltas, kažkoks slidus per lietų pasidaro“, – tvarkytas miesto gatves komentavo Donatas.

REKLAMA

Kaltina padangas

Nors daugelis komentarų buvo kritikuojantys šią miesto arteriją, buvo ir tokių, kurie su problemomis nesusidūrė ir kaltino netinkamai pasirinktas automobilių padangas.

Bičas pamiršo padangas pasikeisti, jaučiu“, – rašė Mantas.

„Ten šiaip drėgmė gerai laikosi, nuokalnė, gana aštrus posūkis. Yra keletą kartų tekę matyti tokių variantų iš šalies, dėl to nesinori ten užspaust, nes ant tokios dangos jokios padangos nėra labai efektyvios“, – pastebėjo Gytis.

REKLAMA
REKLAMA

Po kelių eismo įvykių ir daugybės skundų, Kauno savivaldybė nusprendė problemą spręsti įrengiant antipraslydiminę, ryškiai raudoną, dangą, kuri turėjo sumažinti slystančių automobilių bėdą, bet, kaip pastebi vairuotojai, ji įrengta per toli, o ir dangos ne daug belikę.

„Tai kad seniai aišku buvo, kaip tik nudažė raudonai, kad š bus, nes net ne toje vietoje, kur slysta, nudažyta buvo. Ten ne dažyt reikia, o viso posūkio paviršių pašiaušt reikia“, – komentaruose patarė Marius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rudenį Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius aiškino, jog raudona spalva bus geriau matoma vairuotojų, o speciali danga pagerins sukibimą tarp transporto priemonės ir kelio. Tikimasi, jog naujoji prevencinė priemonė išspręs eismo įvykių problemą šioje atkarpoje.

Pokyčių neplanuoja

Dabar, kai dangos po kelių mėnesių beveik neliko, atstovas teigia, kad ją planuojama atnaujinti, kai bus tinkamos oro sąlygos. Deja, pratęsti dangos ploto neplanuojama.

REKLAMA

„Manome, kad šiemet darbus galėsime pradėti kovo antroje pusėje. Dažniausiai eismo įvykiai pasitaikydavo ties posūkiu ir vaizdo medžiagoje matomoje vietoje slydimų nebuvome užfiksavę“, – teigė M. Matusevičius.

Pašnekovo teigimu, bus atnaujintas ir horizontalusis ženklinimas, kuris dažnai kelia klausimų vairuotojams, kaip derėtų važiuoti per P. Vileišio tiltą centro kryptimi ir kiek juostų iš viso yra šioje atkarpoje.

„Atnaujinant antipraslydiminę dangą atnaujinsime ir horizontalų ženklinimą, kuris iš anksčiau nurodys važiavimo kryptis“, – patikino jis.

Daugiau detalių rasite aukščiau esančiame vaizdo įraše. 

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų