Viena didžiausių Lietuvos valgomųjų ledų gamybos ir šaldytų maisto produktų prekybos bendrovė "Kauno pieno centras" (KPC) liepą padidino pardavimų apimtis, tačiau įmonė neįstengė įveikti atsilikimo, kurį nulėmė blogi šių metų orai iki vasaros karščių.
KPC apyvarta liepą pasiekė 4,972 mln. litų, bet buvo 2,8 proc. mažesnė nei pernai šį mėnesį (5,114 mln. litų). Nuo metų pradžios bendrovės pardavimai sudarė 17,64 mln. litų - buvo 15,7 proc. mažesni nei pernai sausį-liepą (20,93 mln. litų). Pirmojo pusmečio atsilikimas nuo praėjusių metų to paties laikotarpio siekė daugiau nei penktadalį.
Per sausio-liepos mėnesius tik ledų bendrovė iš viso pardavė už 13,49 mln. litų, arba 17,93 proc. mažiau nei per tą patį 2002 metų laikotarpį (15,91 mln. litų). Šiemet jų eksportas sudarė 1,83 mln. litų - buvo 72,6 proc. didesnis nei pernai atitinkamu metu (1,06 mln. litų).
"Karšta antroji liepos pusė suteikė daug optimizmo visiems ledų rinkos dalyviams ir leido pagerinti vangią pirmojo pusmečio prekybą", - sakė KPC generalinis direktorius Gytis Kauzonas.
Bendrovė ledus parduoda su "Premia" prekės ženklu, ji taip pat įtvirtina šaldytų produktų ženklą "Natali". Lietuvoje bendrovė užima daugiau nei penktadalį ledų rinkos.
Iš viso KPC apyvarta pernai sudarė 30,4 mln. litų - buvo 9 proc. didesnė nei 2001 metais (27,9 mln. litų). Vien ledų parduota už 22,2 mln. litų, šaldytų produktų - 7,6 mln. litų. Jų apyvartą šiemet planuojama išauginti maždaug 5-9 proc.
Konsoliduota KPC grupės įmonių apyvarta 2002 metais, neaudituotais duomenimis, sudarė apie 114 mln. litų.
KPC grupei priklauso ledų gamybos įmonė "Tallinna Kulmhoone" ir Rygoje esanti "SIA Livonia".
ELTA