Renginyje dalyvaus dešimtys orlaivių pilotų, bus demonstruojami akrobatiniai skrydžiai, skambės muzika.
Pasak aviatorių, šis nemokamas renginys – proga pasimėgauti į antrą šimtmetį įžengusia tradicija bei aplankyti atsinaujinusias erdves.
Šventės metu latviai „Baltic Bees Jet Team“ atliks sudėtingus vertikalius manevrus tiek dviejų orlaivių rikiuotėje, tiek ir individualiais skrydžiais, rašoma Kauno miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
Pirmą kartą Kauno aviacijos festivalyje dalyvaus akrobatinio skraidymo „Iron Wolf Aerobatics“ komandos narys Antanas Marčiukaitis, Lietuvos akrobatinio skraidymo rinktinės treneris bei tarptautinės klasės sporto meistras Eltonas Meleckis. Jo parodomojoje programoje – laisvo stiliaus ir klasikinės akrobatinio skraidymo figūros su specialiomis dūmų kompozicijomis.
Renginyje pilotuodamas „Extra 300“ lėktuvą parodomąją programą demonstruos pasaulio akrobatinio skraidymo čempionas Žilvinas Lidžius.
Renginio pradžią paskelbs „Bike show“ motociklininkų kolona. Kaip ir kasmet, pajudėję iš Rotušės aikštės, baikeriai apjuos miestą ir atriedės į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą. Čia juos pasitiks ir atlydės viršun pakilusi motorizuotų parasparnių eskadrilė.
Renginyje numatyta muzikinė programa, pramogos vaikams.
Lietuvos akrobatinių skrydžių grupė ANBO šventėje pristatys „Bellanca CH-300“ lėktuvą. Šis modelis, geriau žinomas kaip „Lituanica“, pasaulinio dėmesio sulaukė Steponui Dariui ir Stasiui Girėnui be sustojimo perskridus Atlantą ir tragiškai žuvus tuometinėje Vokietijoje, Soldino miške.
Pirmoji aviacijos šventė Kaune surengta 1921-aisiais.
Lietuvos aviacijos muziejaus Aviacijos istorijos ir leidybos skyriaus vedėjas Eugenijus Riaubickas pastebi, kad tąkart renginio tikslas stipriai skyrėsi nuo šiandieninio.
„Anuomet norėta visuomenei pademonstruoti karinę techniką, o dabar visas renginys skirtas žmonėms – atvykstantiems pasigrožėti įspūdingu veiksmu virš galvų ir tiems, kurie demonstruoja savo meistriškumą danguje, kaskart dovanodami ypatingas šventės emocijas“, – kalbėjo E. Riaubickas.
Pasak muziejininko, per šimtmetį keitėsi ne tik šventės koncepcija, bet ir pats aerodromas. Jo plotas išaugo bent pusantro karto.
Prieš kelerius metus Kaunas iš pagrindų atnaujino pakilimo-tūpimo tako dangą, o abipuse jo įrengtas naktinis apšvietimas, kurį gali valdyti patys pilotai.