Sričių, kurios tiesiog šaukiasi pagalbos, yra begalė, todėl mes dažnai girdime įvairius prašymus padėti skurstantiems senoliams, finansiškai nukentėjusioms šeimoms, sergantiems onkologinėmis ligomis ar su dar kitokiomis problemomis susiduriantiems žmonėms. „Kiekvienas žmogus savo prigimtyje turi vieną esminį ir labai tvarų kodą – padėti kitiems ir dalintis“, – neabejoja laidos vedėjas Leonardas Pobedonoscevas.
Puikus to įrodymas – žinomas krepšininkas Rimantas Kaukėnas, garsinęs mūsų šalį savo darbu, aistra ir atsidavimu. Tai jis daro iki šiol, tik jau nebe krepšinio aikštelėje, o kartu su savo paramos fondu.
Rimanto Kaukėno iniciatyva jau beveik dešimtmetį paramos fondo komanda kartu su savanoriais dirba tam, jog itin sunkiai sergantys mūsų šalies vaikai savo kasdienybėje matytų daugiau šviesos. Laidos vedėjas Leonardas, neslėpdamas susižavėjimo Rimanto veikla, neatsispyrė smalsumui ir teiravosi, kodėl visiems žinomam krepšininkui svarbu padėti kitiems – juk jis galėtų gyventi be rūpesčių?
Rimantas prisimins, jog iki šiol negali pamiršti gėdos, kurią jautė, kai žaisdamas užsienio komandoje, aplankė sergančius vaikus ir jiems atnešė, jo nuomone, itin simboliškas dovanėles. Šio beviltiškumo jausmo jis negali pamiršti iki šiol, ir priima tai kaip pamoką, atvedusią jį iki dabartinės veiklos. „Jei jau padedi, tai reikia daryti tikrai gerai. Juk vaikai praleidžia gydymo įstaigose ne vienerius metus – jie kaip ir visi vaikai turi svajonių, kurias išpildyti tikrai įmanoma ir būtina“, – įsitikinęs Rimantas.
Vis tik norint padėti, nebūtina patiems kurti paramos grupės ar fondo. Tiek įmonės, tiek pavieniai asmenys gali prisidėti kasdien savo laiku arba aukodami tiek, kiek tą dieną gali. „Ir tai jau yra labai didelė pagalba tiems, kurie jos laukia – tereikia mūsų gerumo. O žmonės yra geri“, – įsitikinęs SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus.
Anot jo, įmonės vis dažniau į savo veiklą žvelgia iš socialinės perspektyvos ir klientų meilę stengiasi pelnyti ne tik siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, bet ir požiūriu ar tikslais, kurie vis labiau orientuoti į socialines iniciatyvas. „Įmonėms labai prasminga apsibrėžti, kokio jos nori pokyčio visuomenėje, kas nori, kad pasikeistų po 5 metų, ir, galbūt, tai yra tiesiogiai susiję su verslu bei nuosekliai siekti to pokyčio“, – sakys pašnekovas.
Apie gerumą kalbėti gerai nepakanka – reikia taip ir elgtis. Kaip? Atsakymai – jau šį šeštadienį laidoje „Tylūs geradariai. Tvarumo istorijos“ 11.30 val. per TV3.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE: