Siaubingą katastrofą Madrido Barachas oro uoste išgyvenusi vienintelė lėktuvo įgulos stiuardesė atskleidė, kad gyva liko tik dėl to, jog kritiniu avarijos momentu pakeitė savo sėdimą vietą.
Kaip rašo internetinis dienraštis „telegraph.co.uk“, 27 metų Antonia Martinez Jimenez savo šeimai pasakojo, jog paskutinę akimirką prieš įvykstant avarijai ji pakeitė sėdimą vietą ir persėdo iš lėktuvo galo į priekį.
Ji taip pat sakiusi, kad tais momentais, kada lėktuvas kyla ir leidžiasi, jos vieta yra lėktuvo gale, tačiau nesėkmingo skrydžio į Gran Kanariją metu ji tiesiog perbėgo į lėktuvo priekyje esančią E1 vietą.
Kaip pastebi „telegraph.co.uk“, kiti likę 17 gyvų keleivių sėdėjo aplink šią stiuardesę. Lėktuvui nuo smūgio sudužus, visi pirmose eilėse sėdėję keleiviai persirito į priekį ir šitaip išvengė sprogimo ir žūties. Lydimi sėkmės šie keleiviai nusirito tiesiai į vandenį, kuris apsaugojo juos nuo mirtino karščio.
Ligoninėje, kur ji yra gydoma nuo sunkių traumų ir nudegimų, A. M. Jimenez pasakojo, kad avarijos metu žmonės šaukėsi jos pagalbos, tačiau ji padėti nieko negalėjo. Moteris tvirtina, jog tiksliai neprisimena, kas buvo katastrofos metu.
Šeštadienį žuvusiųjų avarijoje skaičius pasiekė 154 po to, kai ligoninėje mirė sunkiai sužalota moteris.
Oro linijų bendrovės lėktuvas „Spanair flight JK 5022“, skraidinęs 172 keleivius į Las Palmas Kanarų salose, Madrido Barachas oro uoste pakilo trečiadienio pavakarę.
Incidentas įvyko 14:45 vietos laiku, ties ketvirtuoju oro uosto terminalu, lėktuvui bandant antrą kartą nesėkmingai pakilti. Avarijos metu lėktuvas suskilo į dalis. Žuvo 154 keleiviai.
Žuvusiųjų artimieji visą kaltę verčia „Spanair“ oro linijoms. Pasirodo, ji žinojo, kad jos lėktuvai skrydžiams nėra saugūs, tačiau, nepaisant to, rizikavo keleivių saugumu.
(A. M. Jimenez. "telegraph.co.uk" inf.)
Raudona spalva pažymėtos saugiausios vietos. ("telegraph.co.uk" inf.)