Iki „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ pabaigos likus vos vienam etapui Kačerginės „Nemuno žiede“, klausimas, kas taps 2013-ųjų Lietuvos „Drifto karaliumi“, dar neatsakytas. Teorinių šansų tapti geriausiu „drifteriu“ Lietuvoje šiemet turi dar penki vairuotojai.
Už pirmą vietą Lietuvos čempionato varžybose skiriama 100 taškų, tad teorinių šansų tapti „Drifto karaliumi“ turi visi, atsiliekantis dviženkliu taškų skaičiumi nuo pirmojo Andriaus Čibirkos. Šių metų geriausiųjų penketas išskirtinis tuo, kad visi čia vairuoja trečiosios serijos BMW automobilius. Keturi iš penkių – E30, vadinamąsias „chuligankes“. Keturi – kauniečiai ir du „drifteriai“ jau žino, ką reiškia būti pripažintam geriausiu Lietuvoje.
Naujasis „Drifto karalius“ paaiškės Kačerginės „Nemuno žiede“ artėjantį sekmadienį. Čia bus parengtos dvi šoninio slydimo trasos – starto-finišo tiesiojoje ir prie „Ąžuolo“ posūkio. Pirmoje dalyvių greitis sieks apie 100 km/val., antrojoje – net iki 150 km/val.
Pristatome penkis sportininkus, vienas kurių po mažiau nei savaitės kels į viršų „Drifto karaliaus“ taurę.
Andrius Čibirka – 259 taškai
Jis – šių metų čempionato lyderis, jau žinantis, ką reiškia tapti „Drifto karaliumi“. Tokį titulą daug metų varžybose dalyvaujantis kaunietis iškovojo 2011 metais. Jo vairuojamas automobilis – BMW 3, vadinamoji „chuligankė“, kurioje įmontuotas BMW M3 variklis. Tai – pastoviai gerus rezultatus lėtesnėse trasose rodantis vairuotojas. „Chipo“ pravardę užsitarnavęs sportininkas pripažįsta, kad jo automobilis greitose trasose nėra konkurencingas.
Erikas Ulassas – 258 taškai
Kaimynas iš Latvijos pirmą kartą turi realių šansų tapti Lietuvos „Drifto karaliumi“. Patekęs į „Top 4“ visuose trijuose ligšioliniuose 2013-ųjų sezono etapuose, E. Ulassas užsidėjo stabilaus vairuotojo etiketę. Tikėtis jo iškritimo anksčiau būtų sudėtinga – nereiktų atmesti galimybės, kad rugsėjo 29 d. „Drifto Karaliaus“ taurės savininkas spręsis tik varžybų finale. Jo automobilis – trečiosios serijos BMW „chuligankė“ su 5 l darbinio tūrio varikliu.
Andrius Vasiliauskas – 230 taškų
Palyginti neseniai pasirodęs oficialiose „drifto“ varžybose, A. Vasiliauskas jau turi nemenkų pasiekimų – jis yra 2012 m. Lietuvos „Drifto Karalius“. Apginti šį titulą jam įmanoma – reikia pačiam užimti pirmą vietą ir tikėtis, kad abu daugiau taškų turintys konkurentai nepateks į „Top 4“. Trečios serijos BMW E46 vairuojantis kaunietis, kad ir kaip baigtųsi šis sezonas, jau užsiminė apie kitų metų planus – prie esamo variklio iš naujausios kartos BMW M3 primontuoti kompresorių.
Povilas Lencevičius – 210 taškų
Pirmame ir antrame etapuose puikiai pasirodęs (trečia ir antra vietos) kaunietis pastarosiose varžybose prekybos miestelyje „Urmas“ liko be apdovanojimų – nepateko į „Top 4“. Tai gerokai sumažino jo šansus lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 2013 m. sezono apdovanojimų ceremonijos metu. Tačiau dėl prizinės vietos kovoti jis šansų turi daug ir galima neabejoti, kad jaunas vairuotojas lyderiams nervus patampys.
Arnoldas Bernackas – 166 taškai
Dar vienas „chuligankės“ vairuotojas, atlikęs gana įprastą derinį „drifto“ pasaulyje – BMW 3 (E30) automobilis ir BMW M5 variklis. Šoninio slydimo varžybose dalyvauti pradėjęs prieš kelerius metus, ketvirtas kaunietis šiame penketuke šiemet kiekviename etape pateko į geriausiųjų aštuntuką. Kiekvieną kartą tik per plauką jis likdavo nuo „Top 4“ ribos. Nors praktinių šansų tapti Lietuvos „Drifto karaliumi“ jis turi mažai, porinį važiavimą prieš bet kurį lyderį laimėti jis gali.