Kartais daug lengviau jį tiesiog... pakeisti.
Buvęs kompanijos „Apple“ idėjų skleidėjas ir devynių verslo bestselerių autorius Guy Kawasaki šį kartą skaitytojams turi tris patarimus: žavėti, žavėti ir dar kartą žavėti. Nes nuo to priklauso mūsų karjera, santykiai su aplinkiniais ir daug daugiau.
Knyga „Žavesys“ skirta ambicingiems. Tiems, kurie svajoja jei ne pakeisti pasaulį, tai bent jau nedidelę jo dalį. Pats autorius „žavesį“ apibrėžia kaip jėgą, galinčią keisti tiek situacijas, su kuriomis susiduriame, tiek santykius, kuriuos užmezgame. Skamba pažįstamai? Ne veltui Guy Kawasaki vadinamas guru ir šių dienų Dale Carnegie, o pati knyga – savotiška „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ versija. Bet ji nėra viena iš tų, žadančių viską pakeisti vos dešimčia paprastų žingsnelių. Ši knyga tik primena, kad vienintelis būdas padaryti gerą neblėstantį įspūdį – tai elgtis nuosekliai, išliekant savimi.
Išbandykite čia surašytas idėjas, keiskite jas ir pritaikykite sau. Darykite įtaką, bet nemanipuliuokite. Priešiškumą paverskite paslaugumu, o paslaugumą – draugyste. Skeptikams ir cinikams įkvėpkite tikėjimo, o neryžtingus išmokykite lojalumo.
Guy Kawasaki – buvęs kompanijos „Apple“ darbuotojas, vienas iš alltop.com ir „Garage Technology Ventures“ įkūrėjų, devynių verslo bestselerių (įskaitant lietuvių kalba išleistą knygą „Tikrovės testas“) autorius. Save jis dar apibūdina kaip „vyrą, tėvą, rašytoją, lektorių ir aistringą ledo ritulio gerbėją“.