Oregono universiteto profesorė Debra Merskin tyrė lūpų dažų pasirinkimą, ir į kategorijas suskirstė net 1772 lūpų dažų pavadinimus tam, kad išsiaiškintų, kas gi slepiasi po šio produkto pavadinimais ir kurie jų yra populiariausi. Tyrimo metu paaiškėjo, kad jei lūpų dažų pavadinimas susijęs su maistu, seksu ar mūsų nuotaika, tikimybė, kad įsigysime būtent jį – daug didesnė nei įprastai. Štai plačiausiai lūpų dažų pavadinimams naudojamos raktažodžių kategorijos:
Maistas: 24%
Spalva: 20%
Seksas ir romantika: 10%
Gamtos elementai ir mineralai: 9%
Emocijos ir apibūdinimai: 8%
Plačiai išnagrinėjusi pavadinimų įtaką pirkimams, profesorė Merskin teigia, kad dažnai net ne spalva lemia produkto pasirinkimą, o tai, kaip jis mus verčia jaustis, kaip įtakoja mūsų elgesį. Pavyzdžiui, jei visai neseniai įsigijai Mac firmos Rebel (angl. maištingas) atspalvio lūpdažį, tikėtina, kad naudodamasi juo, elgsiesi šiek tiek maištingiau nei įprastai.
Galbūt šis tyrimas kiek aktualesnis rinkos specialistams, arba kosmetikos gamintojams, kurie tik ir nori, kad namo iš parduotuvės neštumeisi būtent jų produktą, tačiau kitą kartą rinkdamasi naujus lūpų dažus prisimink tai, ką skaitei šiame straipsnyje ir galbūt, tai padės formuoti trokštamą asmenybę tavyje!