• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su amžiumi atsiranda daug dalykų: išmintis, skepticizmas, raukšlės ir juodajam šokoladui išlavinta skonių paletė. Tik ne vaikams, kurie tikrai nesupranta, kodėl toks „siaubas“ nusipelno „šokolado“ titulo.

Su amžiumi atsiranda daug dalykų: išmintis, skepticizmas, raukšlės ir juodajam šokoladui išlavinta skonių paletė. Tik ne vaikams, kurie tikrai nesupranta, kodėl toks „siaubas“ nusipelno „šokolado“ titulo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Smagi juodojo šokolado „Splendid“ reklama tampa puikiu nuotaikos užtaisu, nes vaikų pirmoji pažintis su šiuo saldėsiu – neįkainojamas vaizdas.

Pagrindinis reklamos šūkis tikrai atskleidžia tiesą – šis malonumas tiks suaugusiesiems.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų