Praėjus pirmajam etapui, džiaugsmo neslėpė ir organizatorius Andis Meilands: „Mes esame patenkinti dalyvių vertinimais po pirmojo etapo, esame dėkingi jiems už grįžtamąjį ryšį. Ypatingai smagu buvo matyti, kad visos trys šalys buvo atstovaujamos pirmojo etapo metu. Automobiliai, kuriuos galima vadinti „biudžetiniais“ – ganėtinai skirtingi: nuo „VW Golf“ 2 serijos iki „Opel Astra“ ar „BMW e46”. Mes tikrai nekantriai laukiame šios serijos augimo kitąmet“.
Verta priminti, kad sportininkai varžosi trijose įskaitoje: „A2000”, „A3000” ir „A3000+”. Komandą gali sudaryti du arba vienas sportininkas, o kiekviena komanda privalo sustoti privalomam 5 minučių sustojimui. Pastarojo metu, vairuotojai gali pasikeisti, galima užpilti kuro ar atlikti pagrindinius taisymo darbus, jeigu tokie reikalingi. Tiesa, visi dalyviai gali varžytis naudodami tik „Nankang AR1“ padangas.
Pirmąją vietą debiutinio etapo „A2000“ klasėje, iškovojo lietuvių duetas Paul August ir Vytas Bilinskas, lenktyniavę „Scion FR-S“ automobiliu. Estijos sportininkas Simo Lind su „Opel Astra“ iškovojo antrąją vietą, o trečioji teko Latvijos sportininkams Igors Zubkovs ir Ruslans Riļcins su „BMW E30 320“.
„A3000“ įskaitos nugalėtoju tapo Artjoms Kočlamazašvili ir Elvis Turāns tandemas su „BMW E46“, už savęs palikęs lietuvaičius Andrių Gelžinį ir Edviną Sabalį su „BMW 328i“. Trečioji vieta teko Andriaus Čilvino ir BMW e36 duetui. Galingiausioje „A3000+” įskaitoje pergale džiaugėsi Igorio Sidunovo ir Adomo Petrovo ekipažas su „VW Scirocco“.
„Aš nusprendžiau sudalyvauti projekte, kadangi jau turėjau automobilį, puikiai paruoštą dviejų valandų lenktynėms. Antroji priežastis – kaštai, kurie ženkliai mažesni nei šešių valandų lenktynėse. Varžybose stiprios kovos kaip ir nebuvo, bet tikrai nuoširdžiai tikiuosi, kad šis projektas augs ir vystysis. Bendrai – viskas praėjo puikiai. Buvo šiek tiek techninių nesklandumų, kuomet dingo stabdžiai važiuojant antrąją lenktynių valandą. Vis tiek važiavau toliau stabdymas pavaromis. Pats lenktynių formatas, manau, tikrai geras ir puikiai tinkamas dalyviams ir komandoms, kuriems šešių valandų varžybos yra per brangios. Biudžetas savaitgaliui, kartu su padangomis ir startiniu, buvo kažkur 1500 eurų,” – įspūdžiais po varžybų dalijosi „A3000” klasės nugalėtojas, Latvijos sportininkas Artjoms Kočlamazašvili.
Sekančios dviejų valandų „Nankang Endurance Academy“ lenktynės – rugsėjo 21 dieną – didžiojo sezono finalinio etapo Estijoje metu, kartu su „BaTCC“ ir „BEC6H” serijomis.