Ne golfo varžybos
Visa „Flameris Racing“ palaikymo komanda taip pat nustebusi, jog šis ralis pareikalavo tiek daug jėgų. Bemiegės naktys, sudėtingi privažiavimo keliai ir nuolatinis aukštas temas, norint prisivyti komandos lenktynininkus visuose greičio ruožuose.
„Negalėjau pagalvoti, kad šis ralis bus toks alinantis. Kaip sakė mūsų fotografas, galvojau čia vyrai susirenka palenktyniauti tokiu intensyvumu, kaip žaistų golfą. Bet yra visiškai kitaip. Pavyzdžiui, paskutinis dienos ruožas prasidėjo antradienį 6 val. Ryte. Po trijų greičio ruožų ir bent 300 km pervažiavimo vingiuotais keliukais, atvykome į Monte Karlą. Po valandos poilsio jau važiavome į naktinius greičio ruožus ir finišo liniją kirtome tik 3 val. nakties. Visuomet šalia mūsų keliavo ir video operatoriai, fotografai. Jiems tai lygiai tiek pat sunkus išbandymas“, – sako K. Raišys.
Apdovanojimų ceremonija
Trečiadienį automobiliai ilsisi išrikiuoti Monte Karlo krantinėje, o patys lenktynininkai ruošiasi iškilmingai vakarienei, kurios metu bus apdovanoti varžybų nugalėtojai.
Preliminariais rezultatais, 2017 metų „Rallye Monte-Karlo Historique“ nugalėjo belgų Michel Decremer ir Yannick Albert ekipažas, lenktyniavę 1979 metų gamybos „Opel Ascona 2000“ automobiliu. Jiems ant kulnų visą ralį lipo, bet taip ir neaplenkė italai su „Lancie Fulvia“. Treti – dar vieni italai su „Fiat 128 Rally“.
Įdomu, jog puikų rezultatą pasiekė vokiečiai su, rodos, siauriems keliams visiškai netinkančiu „Ford Falcon Sprint“ automobiliu. Didelis Amerikoje pagamintas automobilis finišo liniją kirto ketvirtas.
Ralio finišą, po sudėtingų lenktynių, pasiekė 275 iš trijų šimtų dalyvių.