Tuo tarpu pats motociklininkas kartu su komanda skris keleiviniais lėktuvais. Pradėję kelionę ketvirtadienio rytą Vilniaus oro uoste jungiamuoju skrydžiu per Maskvą, Jakuską jie pasieks penktadienio rytą. Iki didžiojo iššūkio keliautojai turės dar tris dienas paruošti motociklą ir apsiprasti su speigu.
Penkių vyrų kompanija skrenda pasiruošusi ekstremaliam šalčiui: kiekvienas narys apsirengęs šešiais suomiškų „Rukka“ drabužių sluoksniais, o Karolis dar turi elektra šildomą motociklininko aprangą ir į Everestą kopti skirtus batus.
„Naudosime tik vieno gamintojo drabužius, nes visas sluoksniavimas yra svarbus terminei kokybei užtikrinti. Man taip pat svarbu, kad komplektas būtų išbandytas esant ekstremaliomis sąlygomis, ir gamintojas patvirtino, kad šie drabužiai buvo sukurti specialiai Suomijos pasieniečiams, kad šie, sniego motociklu nuvažiavę į tikrinamąjį postą jame nejudėdami galėtų komfortiškai stovėti 8 valandas esant -30 oC temperatūrai“, - gamintojo pavyzdį pateikė K. Mieliauskas.
Motociklas šiai kelionei taip pat šiltai „aprengtas“: kasdieniam Karolio „Hamaha XT660Z Tenerre“ motociklui „The Coldest Ride“ technikas Jurgis Dvonkas atliko bent 40 patobulinimų.
„Svarbiausia, kad technika veiktų tokiame šaltyje. Iš stiklo pluošto specialiai šiam motociklui pagaminome variklio skydus, į juos įdėjome papildomą izoliacinę medžiagą, kad variklis gebėtų išlaikyti darbinę temperatūrą. Taip pat sumontavome temperatūros daviklį, kad ją galėtume sekti realiame laike. Į variklį pilsime taip pat nestandartinę, o labai skystą alyvą, pritaikytą atšiaurioms sąlygoms. Skysta alyva bus užpildyti ir amortizatoriai, tad tikimės, kad jie bent šiek tiek veiks spaudžiant Sibiro speigui“ – didžiausius pokyčius įvardijo J. Dzvonkus.
Pirmos trys dienos Jakutske bus skirtos galutiniam technikos paruošimui bei adaptacijai prie kitos laiko juostos. Kelionė prasidės vasario 4 dieną starto metu simboliškai kertant užšalusią Lenos upę. Toliau lauks 1 000 km tremtinių statyto kaulų kelio ir bekelės. Šį atstumą iki Ojmiakono nuotykių ieškotojas planuoja įveikti per 5 dienas, per dieną nuvažiuodamas vidutiniškai po 200 km. Važiuoti toliau trukdys ekstremalios sąlygos ir labai trumpa diena.